M6 BDx

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Steven

Bericht door Steven »

nog ni in gebruik,en al prijs
nicken

Bericht door nicken »

Steven schreef:nog ni in gebruik,en al prijs
nie normaal hè steven :shock:
5307

Bericht door 5307 »

wtf :?

nog nie eens indienst en al beklad :evil:
trainfreak

Bericht door trainfreak »

5307 schreef:wtf :?

nog nie eens indienst en al beklad :evil:
Was met de 41'ers ook...
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Amaai! :shock:
yannickvw

Bericht door yannickvw »

Miss een burgerpatrouille oprichten en 's nachts met elkaar gezellig de depots gaan bewaken, en die stukken tuig eens goed mores leren. 8)

Spijtig dat den NMBS da ni zal toelaten :wink:

Hoe verwijdert men zulke grafitti eigenlijk? Speciale White Spirit? En wat doen ze dan met de grondlagen van het materiaal?
Wover

Bericht door Wover »

tja, kijk eens naar "gewassen" breaks e, da's bijna nog lelijker dan met graffiti erop :P
nicken

Bericht door nicken »

yannickvw schreef:Miss een burgerpatrouille oprichten en 's nachts met elkaar gezellig de depots gaan bewaken, en die stukken tuig eens goed mores leren. 8)

Spijtig dat den NMBS da ni zal toelaten :wink:

Hoe verwijdert men zulke grafitti eigenlijk? Speciale White Spirit? En wat doen ze dan met de grondlagen van het materiaal?

Een burgerpatrouille,nee daar hebben ze B-security voor hè,maar die zie je nooit s'nachts in de depots lopen ze,da dient blijkbaar enkel voor brussel,en op de spc moede nie rekenen ze,ze moeten speciale brigades oprichten hè,en klopjachten houden,allowel het nooit 100 procent zal worden,men kan er enkel naar streven hè.

Morres leren: naar het schijnt wordt er toch regelmatig wat afgeklopt ( tis van horen zeggen,ma kan het u nie bevestigen)

Herspuiten zeker,daar hebben ze carrosiers voor denk ik,en ook werkplaatsen,een speciale folie er over doen zou goedkoper zijn ze,zoiets dade niet ziet,en als ze er op spuiten kunde dat er dan vanaf halen en nieuw op doen,graffitie van glas is tamelijk makelijk te verwijderen
yannickvw

Bericht door yannickvw »

Die folie is wel een goed idee, had ik nog ni aan gedacht. Maar ja, daar zijn natuurlijk ook nadelen aan verbonden...en praktisch haalbaar... :roll:
nicken

Bericht door nicken »

yannickvw schreef:Die folie is wel een goed idee, had ik nog ni aan gedacht. Maar ja, daar zijn natuurlijk ook nadelen aan verbonden...en praktisch haalbaar... :roll:
Moet te doen zijn,als ik me nie vergis bestaat dit echt zo'n speciale folie,tzal dan enkel effe duren om da te verwijderen
Tis een spelletje da nooit zal stoppen ze :cry:
Ik zat vandaag op de trein naar oostende,en ik verschier er van hoeveel graffitie die je ziet op de kasten langs het spoor en onder bruggen,ik versta mij er nie aan dat nooit iemand iets ziet dat dit gebeurd
yannickvw

Bericht door yannickvw »

Niemand durft nog iets zeggen he, schrik voor ook slaag te krijgen. :? En't gebeurt natuurlijk grotendeels 's nachts.

Van mijn part: mooi strafje als ze gepakt zijn: hun eigen huis, auto, bezittingen,... volspuiten als straf. En natuurlijk een paar honderden uren grafitti verwijderen op de treinen. Desnoods paar jaren lang...
poyaud

Bericht door poyaud »

Er bestaat nochtans een goed product om alleen graffitie te verwijderen , maar je moet ook de tijd geven om het product zen werk te laten doen , wat bij het spoor niet alltijd het geval is vrees ik . daarom soms de nog zichtbare resten op breaks e.d.
Bert

Bericht door Bert »

Zulk een soort folies worden geloof ik in Italië gebruikt, waar grafittie nog meer een plaag is dan hier...
bobby

Bericht door bobby »

aangezien (een aantal van) de stuurposten zullen beschikken over automatische snelkoppeling, had men beter voor een 'deense neus' gekozen zoals bij AM96, zodat men door de hele trein zou kunnen stappen.
Beesty

Bericht door Beesty »

kweet toch nie goe ze, ma als ge zo door het voorste deel zou stappen, en mee uw benen open over die snelkoppeling terrecht zou komen ... dan gade ook gelijk de vogelkes zingen hoor :twisted:
Plaats reactie