Geplaatst: 03 mar 2006, 10:13
Ze zien er uit alsof ze beter tijd gekend hebben! 

Die autowagons zijn verkocht en zullen binnenkort naar Oostende verhuizen voor nazicht.Stijn D.C. schreef:Die foto's van mij, op het forum, waar zijn die genomen denk je?
Maar vandaag zei de algemeen directeur van bedrijf dat je inderdaad eerst toestemming moet vragen voor foto's of materiaal, want het is havengebied, anders kan de havenpolitie je oppaken.
Trouwens in de Zeehaven staan ook autowagons van 160 km/h met slaapmutsen op (slaaptreinen). ook wel zonde.
weet je ook aan welke firma??eveke schreef:Die autowagons zijn verkocht en zullen binnenkort naar Oostende verhuizen voor nazicht.Stijn D.C. schreef:Die foto's van mij, op het forum, waar zijn die genomen denk je?
Maar vandaag zei de algemeen directeur van bedrijf dat je inderdaad eerst toestemming moet vragen voor foto's of materiaal, want het is havengebied, anders kan de havenpolitie je oppaken.
Trouwens in de Zeehaven staan ook autowagons van 160 km/h met slaapmutsen op (slaaptreinen). ook wel zonde.![]()
N.V. schroot260689 schreef:weet je ook aan welke firma??eveke schreef:Die autowagons zijn verkocht en zullen binnenkort naar Oostende verhuizen voor nazicht.Stijn D.C. schreef:Die foto's van mij, op het forum, waar zijn die genomen denk je?
Maar vandaag zei de algemeen directeur van bedrijf dat je inderdaad eerst toestemming moet vragen voor foto's of materiaal, want het is havengebied, anders kan de havenpolitie je oppaken.
Trouwens in de Zeehaven staan ook autowagons van 160 km/h met slaapmutsen op (slaaptreinen). ook wel zonde.![]()
een beke respect voor da materiaal die I5en zijn beter dan AM96 en ik denk niet dan die naar de sloper gaan maar die zullen eerder verhuurd en verkocht wordenJonathan schreef:Weet iemand soms wanneer ze die I5 rijtuigen uit Oostende gaan naar de sloper brengen? Want die verpesten altijd mijn uitzicht op de Deense Neuzen, de klassiekskes en de 16'en die de depot daar heeft gezet. Zeker die twee orange lelijkaars aan de kant van Brugge beletten mij veelal om de nummers van de daar door de depot geplaatste 16'en te zien.![]()
![]()
Nu zijn ze percies een muur waardoor je niet mag zien wat de depot er achter uit steekt
Ze hadden ze dan toch wel beter ergens anders kunnen zetten, naast die oude rijtuigen van de NS, daar.260689 schreef:een beke respect voor da materiaal die I5en zijn beter dan AM96 en ik denk niet dan die naar de sloper gaan maar die zullen eerder verhuurd en verkocht wordenJonathan schreef:Weet iemand soms wanneer ze die I5 rijtuigen uit Oostende gaan naar de sloper brengen? Want die verpesten altijd mijn uitzicht op de Deense Neuzen, de klassiekskes en de 16'en die de depot daar heeft gezet. Zeker die twee orange lelijkaars aan de kant van Brugge beletten mij veelal om de nummers van de daar door de depot geplaatste 16'en te zien.![]()
![]()
Nu zijn ze percies een muur waardoor je niet mag zien wat de depot er achter uit steekt
Inderdaad, als de toeristen en de pendelaars binnenrijden in Oostende, geeft dat toch niet zo'n goed uitzicht.Bert schreef:Heel mooi zien die er nu toch ook weer niet meer uit. Van sommigen kan je de originele kleur niet meer zien door de graffitie.
Uitdaging: welke van onze TB's sleept die daar weg?Trainspotterke schreef:Ik vind eigenlijk ook dat die I5-rijtuigen daar redelijk hinderlijk zijn!