Pagina 6 van 7
Geplaatst: 01 nov 2006, 19:46
door sammarco1
Hoe kan er nu sprake zijn van een brand op die Albatros, als die trein nog maar net in constructie is !
Dat brandje gaat vast enzeker over een proefrit di nu gehouden word met de ETR 600 ! Daarvoor dienen nu eenmaal proefritten ! Op een brandje zitten die mensen natuurlijk niet te wachten, maar ik weet dat er inde buurt van firenze heel wat "rollend materieel" getest word ! Firenze is daarvoor de hoofdplaats in Italie voor zulke zaken !
HSA
Geplaatst: 08 nov 2006, 16:15
door pewiam
Ze hebben er schijnbaar in Nederland flink van langs gekregen, zelfs op het
http://www.spoorforum.nl wat altijd toch redelijk goed op de hoogte is en met sommige Nederlandse berichten ook best aktueel, is de Topic over de HSA-HSL Albatros zelfs geheel verwijderd
>PEWIAM<[/url]
Re: HSA
Geplaatst: 08 nov 2006, 17:06
door Accelerat
pewiam schreef:Ze hebben er schijnbaar in Nederland flink van langs gekregen, zelfs op het
http://www.spoorforum.nl wat altijd toch redelijk goed op de hoogte is en met sommige Nederlandse berichten ook best aktueel, is de Topic over de HSA-HSL Albatros zelfs geheel verwijderd
>PEWIAM<[/url]
Amai amai amai zeg! Hier kan ik dus echt niet tegen!

Re: HSA
Geplaatst: 09 nov 2006, 17:04
door Sander
Op datzelfde forum staat inmiddels een verklaring...
Geplaatst: 13 dec 2006, 00:33
door Terminus
Even een stukje verplaatst:
BTTB
Enig lichtpuntje: wie in Brecht instapt voor een binnenlandse bestemming, hoeft geen toeslag te betalen en geen reservatie te maken. Zowel de Brecht-shuttle als de toekomstige HSA zullen toegankelijk zijn met normale kaartjes.
versus
HSA (tijdje geleden)
Wel is nu reeds duidelijk dat voor internationale treindiensten zowel voor de eerste als voor de tweede klasse reservering verplicht is, terwijl dit voor binnenlandse treindiensten alleen voor de eerste klasse is
Dus...?[/u]
Geplaatst: 13 dec 2006, 21:56
door Joris
Hallo,
Terminus schreef:Dus...?
Dus verkondigd iedereen wat hij wil dat het zou zijn, zonder dat er al iets vast staat denk ik.
Groeten,
Joris De Mol
Geplaatst: 27 mar 2007, 16:56
door Elias
Op
http://www.nshispeed.nl kan je nu al wat meer informatie vinden over de nieuwe hst-treindiensten! Je kan er in een filmpje ook een toekomstig hst stel voor de brussel-amsterdam route zien!

Geplaatst: 27 mar 2007, 17:04
door Accelerat
NS moet zich weer groot voelen.

Geplaatst: 27 mar 2007, 18:26
door Steven
een beetje te groot staat een url fout op de site van formaat
http://www.nshispeed.nl/index.php?optio ... Itemid=533
de belgische spoorwegen hebben om te beginnen al niet sncf als afkorting

dus ook geen website die er op lijkt
was
http://www.nmbs.be zo lastig te vinden?
Geplaatst: 27 mar 2007, 19:39
door Bastiaan
Foto's van het materieel wat er tot de levering van de nieuwe stellen gaat rijden, zijn er ook al:
Klik hier...
Geplaatst: 28 mar 2007, 23:31
door Illegal_Alien
Ze hebbend de adressen aangepast.
Geplaatst: 01 apr 2007, 23:29
door msts.be
Zucht .. als dít de naam "Pininfarina" waardig is :

Ok , Pininfarina tekent ook Ferrari's en Maserati's maar bij een trein hoef ik niet echt zo'n grill te hebben

Er zijn toch echt wel voorbeelden waar Pininfarina het beter gedaan heeft : de ETR.500P is toch zo'n voorbeeld hoe het wél moet.Maar ja , dat zijn "volwaardige" HST-stellen hé ..
Dan ogen de ETR.600 nét iets beter .. maar ook hier is het algemene design van een bedenkelijke kwaliteit

Geplaatst: 02 apr 2007, 13:35
door 13'erke
Amai, die eerste heeft... mottige bakkes
Bweik, ik ga die nooit gaan spotten op L4!

Geplaatst: 02 apr 2007, 18:42
door Stijn D.C.
PBKA en POS veel schoner

Geplaatst: 02 apr 2007, 20:11
door K V B
Stijn D.C. schreef:PBKA en POS veel schoner

De mooiste hogesnelheidstrein blijft voor mij de ICE-3. Zowel van binnen als van buiten.