Belgisch HST treinstel in aantocht!
- sammarco1
- Contacteer:
Belgisch HST treinstel in aantocht!
Met de toestemming van Ernesto Imperato die op 07/10/06 naar de open dag was van de Firma Ansaldo-Breda en foto's genomen heeft van de in constructie zijnde HST voor Belgie
Beste leden,
Naar aanleiding van een telefonisch onderhoud met iemand van NS dien ik de fotos die reeds geplaatst werden ivm de HST voor Belgie te verwijderen! Dit doe ik met veel begrip om bepaalde zaken betreffende HST niet in het gedrang te laten komen! Hopende ook op julie begrip, dank ik iederen bij voorbaat!
Beste leden,
Naar aanleiding van een telefonisch onderhoud met iemand van NS dien ik de fotos die reeds geplaatst werden ivm de HST voor Belgie te verwijderen! Dit doe ik met veel begrip om bepaalde zaken betreffende HST niet in het gedrang te laten komen! Hopende ook op julie begrip, dank ik iederen bij voorbaat!
Laatst gewijzigd door sammarco1 op 21 okt 2006, 21:59, 2 keer totaal gewijzigd.

**********************************************************************************************************
- sammarco1
- Contacteer:
Ja, maar seg.....! tis nog ni af !!!!!Ruben schreef:Inderdaad...enrico schreef:op het eerste zicht lijkt dit een lelijk ding

**********************************************************************************************************
- sammarco1
- Contacteer:
Steven schreef:de neus trekt op niets, precies of er iemand is goed gaan op staan

Maar ge moet da zien as't af is..... Ik denk wel dat het iets word! Maar ansaldo maakt wel mooie dingen moet ik zeggen! Op tijd op zijn Italiaans!

- sammarco1
- Contacteer:
msts.be schreef:Lap hé , men heeft eerder bij een Japans designbureau langsgeweest dan bij Pininfarina![]()
Dit is meer een Shinkansen , zelfs de ETR600 (nieuw type van 'Pendolino' treinstel) , die op zich ook al niet een zo mooi design heeft , is nog mooier !!
Heb je daar dan al foto's van gezien ?
http://www.trenomania.org/fotogallery/index.php?cat=178
Binnenkort zullen we spleetogen moeten trekken voor we die trein opmogen!!!!