Pagina 6 van 6

Re: Revisie M6-rijtuigen

Geplaatst: 09 sep 2024, 09:30
door klaas
desirootje schreef: 08 sep 2024, 21:10 Met uitzondering van op voorhand aan te nemen dat men mij vergeten is.
Als ervaren fiets-op-de-treinreiziger ga ik daar ook steeds van uit. Ik probeer zo min mogelijk op hulp van de TBG te rekenen.

Het is niet alles, maar nog liever de trap van een M6 met de fiets nemen dan op pakweg een MS96 moeten stappen. Spijtig dat ze dat bij de revisie niet meegenomen hebben, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

Re: Revisie M6-rijtuigen

Geplaatst: 09 sep 2024, 09:37
door FLV-FGSP
Zowel de TBG's als gebruikers hebben al meerdere keren aangedrongen op een simpele drukknop voor reizigers met bijv. een fiets. Een of andere keikop bij B-Technics wil dat echter niet omdat dat "onveilig" zou zijn. Waarom dat bij de M7 dan plotseling wel kan is volledig onduidelijk.

Re: Revisie M6-rijtuigen

Geplaatst: 09 sep 2024, 10:08
door wuitz
Er zit geen buitentrede aan die deur waardoor de opening tussen deur en perron te groot is. Er zou een trede moeten komen maar die kost blijkbaar onoverkomelijk of technisch niet mogelijk...