Inzettreinen naar de kust
Inzettreinen naar de kust
Vanaf dit weekend zijn er terug inzettreinen naar Knokke, Zeebrugge, Blankenberge, Oostende en De Panne.
Zou iemand een vermoeden kunnen hebben welke treinen deze trajecten zullen doen?
Ik ben namelijk van plan deze te gaan spotten.
Zou iemand een vermoeden kunnen hebben welke treinen deze trajecten zullen doen?
Ik ben namelijk van plan deze te gaan spotten.
-
Re: Inzettreinen naar de kust
Neerpelt-Blankenberge met 4 of 5 MW 41
heen via Gent-Brugge retour gaan de treinen via lichtervelde-Deinze op weekdagen geloof ik
heen via Gent-Brugge retour gaan de treinen via lichtervelde-Deinze op weekdagen geloof ik
Laatst gewijzigd door ijzeren rijn 82 op 20 jun 2012, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Rijdt via Lier - Mechelen - Dendermonde.ijzeren rijn 82 schreef:Neerpelt-Blankenberge met 4 of 5 MW 41
-
Ik ben namelijk van plan deze te gaan spotten, heb ook opgemerkt dat er twee ritten in het weekend zijn van Luxemburg naar Oostende.
rijdt de blankenberge express niet meer ? als ik me niet vergis was dit met een T30 van de CFL
- trainfreak
Deze rijdt dit jaar inderdaad terug!hle2127 schreef:rijdt de blankenberge express niet meer ? als ik me niet vergis was dit met een T30 van de CFL
De dienstregeling staat op de website van de GAR (Luxemburg).
-
Antwerpen-De Panne is een break,
in Gent wordt ie gekoppeld aan de ict uit Brussel.
(heb hem gisteren nog genomen)
in Gent wordt ie gekoppeld aan de ict uit Brussel.
(heb hem gisteren nog genomen)

S' avonds bestaat de eerste uit een HLE 13 met 5 M6en ( 1A, 3B en 1BD). De 2de uit 2 AM 96 (depot Stockem dus lage nummers).nmbs820 schreef:Ik ben namelijk van plan deze te gaan spotten, heb ook opgemerkt dat er twee ritten in het weekend zijn van Luxemburg naar Oostende.
Mathias
Ik heb vandaag volgende treinen in londerzeel gezien :6581 van oostende naar hasselt met T18 en 8M6en . En 6766 van blankenberge naar turnhout met T 18 en 8M6en
Inderdaad, gisteren en vandaag waren dat de 1353 en 521+523.b loc schreef:S' avonds bestaat de eerste uit een HLE 13 met 5 M6en ( 1A, 3B en 1BD). De 2de uit 2 AM 96 (depot Stockem dus lage nummers).nmbs820 schreef:Ik ben namelijk van plan deze te gaan spotten, heb ook opgemerkt dat er twee ritten in het weekend zijn van Luxemburg naar Oostende.
Mathias

Bijna alle extra treinen die ik gisteren gezien heb bestaan uit HL18+M6, enkel het aantal rijtuigen verschilt een beetje. De grote variatie zoals vroeger is er dus een beetje uit.
ik heb net in erembodegem een extra trein gezien richting brussel-zuid met 2 hle's 27(1 op kop en 1 van achter) met 6 I11en ik heb deze ook in blankenberge zien staan maar niet gekeken naar waar die reed