Hallo
Op 30 juli stapten we van Retie naar Postel. We hoefden deze keer geen taxi in te schakelen zoals in Straimont, maar hopelijk geniet u ook van doodgewone uitstapjes: http://blog.seniorennet.be/overweg13/ .
30 juli 2012 Retie - Postel
Re: 30 juli 2012 Retie - Postel
Mooi verslag, leuk dat je de fout hebt gefotografeerd op het haltebord van De Lijn. 

Ik fotografeer altijd de halteborden bij begin en einde van onze tocht, en eerlijk: ik heb de fout pas thuis opgemerkt. Bij dergelijke niet voor de hand liggende fouten hebben onze hersentjes een ingebouwde autocorrectie.nmbs820 schreef:Mooi verslag, leuk dat je de fout hebt gefotografeerd op het haltebord van De Lijn.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Is het wel een fout? Misschien is de halte wel vernoemd naar het diertje dat daar woont 

Inderdaad, ik moest ook even kijken voor ik de fout zag. Toch niet zo gemakkelijk te vinden.overweg13 schreef:Ik fotografeer altijd de halteborden bij begin en einde van onze tocht, en eerlijk: ik heb de fout pas thuis opgemerkt. Bij dergelijke niet voor de hand liggende fouten hebben onze hersentjes een ingebouwde autocorrectie.nmbs820 schreef:Mooi verslag, leuk dat je de fout hebt gefotografeerd op het haltebord van De Lijn.

Hoi,
Vic,
Bedankt voor het mooi verslag.
Lukas
Vic,
Bedankt voor het mooi verslag.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!