Toch zij hier geen vertragingen.... zou Railtime niet weten dat Thalys via andere lijn rijdt ?Lijn 12 : Antwerpen-Centraal - Roosendaal: Verkeer verstoord.
9:16
Er zijn problemen op het Nederlandse net.
Zwaar verstoord verkeer. Sommige Thalys treinen tussen Amsterdam Centraal en Brussel-Zuid zijn afgeschaft.
Railtime van slag ??
Railtime van slag ??
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Railtime van slag ??
Er is afgelopen week 1 dag geweest dat er een spanningsdip heeft plaatsgevonden bij Roosendaal, wat zowat heel brabant incl. HSL stil heeft gekregen omdat er geen stroom meer was... Het zou kunnen dat dat deze betreffende dag is geweest en dan klopt het wel.. ( en in Zeeland alle overwegen in de storing )dentheo schreef:Toch zij hier geen vertragingen.... zou Railtime niet weten dat Thalys via andere lijn rijdt ?Lijn 12 : Antwerpen-Centraal - Roosendaal: Verkeer verstoord.
9:16
Er zijn problemen op het Nederlandse net.
Zwaar verstoord verkeer. Sommige Thalys treinen tussen Amsterdam Centraal en Brussel-Zuid zijn afgeschaft.
De dag erna was het nog gekker. Er reden enkele Beneluxen niet en die had men geklasseerd onder vertraging op lijn HSL4....
Volgens mij is het nog altijd Benelux via Lijn 12 en Thalys via HSL4

Volgens mij is het nog altijd Benelux via Lijn 12 en Thalys via HSL4

Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Haha, ze willen nog eerder over lijn 4 dan dun hollanders hahadentheo schreef:De dag erna was het nog gekker. Er reden enkele Beneluxen niet en die had men geklasseerd onder vertraging op lijn HSL4....
Volgens mij is het nog altijd Benelux via Lijn 12 en Thalys via HSL4![]()
![]()