2 april 2013 Eupen - Polleur (GR15)
2 april 2013 Eupen - Polleur (GR15)
We maakten een schitterende tocht langs GR 15 tussen Eupen en Polleur, en ook trein- en busreis vielen mee. Lees er alles over op http://blog.seniorennet.be/overweg13/ .
Veel leesplezier!
Veel leesplezier!
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Re: 2 april 2013 Eupen - Polleur (GR15)
Bedankt voor de schitterend anecdotes, overweg! En opnieuw doe je me watertanden om ook nog eens te gaan wandelen...
Doen, Groentje! We zouden eigenlijk eens moeten afspreken!groentje schreef:Bedankt voor de schitterend anecdotes, overweg! En opnieuw doe je me watertanden om ook nog eens te gaan wandelen...
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Dat is sloom gereden. IC A heeft een zoveel tijd over op lijn 2, vooral richting Oostende, dat tussen Luik en Leuven 5 tot 6 minuten vertraging weggereden kan worden.overweg13 schreef:We maakten een schitterende tocht langs GR 15 tussen Eupen en Polleur, en ook trein- en busreis vielen mee. Lees er alles over op http://blog.seniorennet.be/overweg13/ .
[...]
Dankzij de lange haltetijd in Liège-Guillemins beperken we de vertraging daar tot 6 minuten. In Leuven komen we aan met 4 minuten vertraging
Groetjes,
Rian
@overweg: de eerstkomende 2 weken wordt moeilijk, met nachtdienst en verlof. Maar ik probeer mijn conditie al wat op peil te brengen door zelf al wat vaker te gaan wandelen 

We hebben inderdaad Leuven erg traag benaderd. Ik vraag me zelfs af of het niet de bedoeling was om de politieagenten de kans te geven op tijd aan het perron te staan. Ik ben er van overtuigd dat er anders vrijwel geen vertraging meer geweest zou zijn.rvdborgt schreef:Dat is sloom gereden. IC A heeft een zoveel tijd over op lijn 2, vooral richting Oostende, dat tussen Luik en Leuven 5 tot 6 minuten vertraging weggereden kan worden.overweg13 schreef:We maakten een schitterende tocht langs GR 15 tussen Eupen en Polleur, en ook trein- en busreis vielen mee. Lees er alles over op http://blog.seniorennet.be/overweg13/ .
[...]
Dankzij de lange haltetijd in Liège-Guillemins beperken we de vertraging daar tot 6 minuten. In Leuven komen we aan met 4 minuten vertraging
Groetjes,
Rian
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Dan is de kans groot dat er nog een IC-K Genk-Gent met vertraging het perron bezet hield in Leuven.
Ik heb het even gecheckt: die heeft volgens railtime zijn hele traject stipt afgelegd.groentje schreef:Dan is de kans groot dat er nog een IC-K Genk-Gent met vertraging het perron bezet hield in Leuven.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Enkele ogenblikken kan genoeg zijn, maar goed, dat de bestuurder een beetje trager heeft gereden voor Securail is ook een mogelijke verklaring, ja.