Het zijn barre tijden voor tuiniers en wandelaars, en dus kruipen die maar achter (voor?) hun pc. Het resultaat: 24 opnames uit 1981. Kijk eens op http://blog.seniorennet.be/overweg13/ .
Veel kijkgenot.
ttb map 19
Re: ttb map 19
weer een mooie reeks foto's! Bedankt! ik waan me dan even terug in de tijd... (ben geboren in 1983) 

Inderdaad. Fantastische foto's 
Van dat bestaan van die R-rijtuigen wist ik niet af. Leuk om ze dan direct te zien.
Hoe komt het dat men ze niet altijd achter motorwagens hing?

Van dat bestaan van die R-rijtuigen wist ik niet af. Leuk om ze dan direct te zien.
Er deden wel wat geruchten daarrond de ronde, maar ik benadruk dus: geruchten. Het zou oorspronkelijk de bedoeling geweest zijn om samenstellingen te gebruiken van 1 motorwagen met 1 aanhangwagen. Maar de motorwagens bleken niet echt opgewassen tegen hun taak. Vandaar dat ze vooral alleen reden of in een samenstelling motorwagen + aanhangwagen + motorwagen. Daardoor waren er te veel aanhangwagens, en maakte men er dus de reeks R van.Retard schreef:Inderdaad. Fantastische foto's
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13