30 juli 2013 Malmedy
30 juli 2013 Malmedy
We stapten in Malmedy en reden er uiteraard naartoe met trein en bus. Volledig verslag op http://blog.seniorennet.be/overweg13/ .
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Re: 30 juli 2013 Malmedy
Hoi,
Vic,
Bedankt voor het mooi verslag.De foto's op je blog van het landschap in Malmedy zijn supermooi.Voorts wens ik je huisdier nog een spoedig herstel.
Lukas
Vic,
Bedankt voor het mooi verslag.De foto's op je blog van het landschap in Malmedy zijn supermooi.Voorts wens ik je huisdier nog een spoedig herstel.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Bedankt, Lukas! De kip heeft vanmorgen weer voor het eerst maïs gegeten. Ze zal het dus waarschijnlijk overleven. Ook dank voor de positieve commentaar op de blog!Lukas schreef:Hoi,
Vic,
Lukas
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Prachtig, zo'n zwart-witte kip liep ook bij ons rond toen ik een kind was. De commentaar van Lukas kan ik helaas nergens lezen, niet bij het artikel zelf, noch als ik rechts klik bij 'laatste commentaren'
Mooi voorbeeldje van dubbelzinnigheid: toen ik schreef "commentaar op de blog" bedoelde ik niet dat je de commentaar daar kon vinden, wel dat het commentaar was die betrekking had op de blog. Je ziet maar: de natuurlijke taal zit vol onvolkomenheden; vandaar dat we er extra behoedzaam mee moeten omspringen.kika schreef:Prachtig, zo'n zwart-witte kip liep ook bij ons rond toen ik een kind was. De commentaar van Lukas kan ik helaas nergens lezen, niet bij het artikel zelf, noch als ik rechts klik bij 'laatste commentaren'
Wat de kip betreft: ik ben er wel bijna zeker van dat een standaardlegkip (ros of zwart) zo een aanslag niet zou overleefd hebben. Die Koekoeken zijn nu eenmaal net wat steviger gebouwd.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13