Daar was een evenement georganiseerd ter nagedachtenis van het begin van de 2e wereldoorlog.
De stations onderweg waren veranderd in de stijl zoals het in de oorlog was, compleet met zandzakken, militaire voertuigen en mensen verkleed als militair of zoals de mode was in die tijd.
Aangezien er erg veel mensen op af kwamen is eht lastig om foto's te maken. Ik heb er een paar geschoten en vooral genoten van de omgeving, de rit met de stoomtrein en de loods waar
diverse Stoomlocs, maar ook het originele post rijtuig die betrokken was bij de "Great Tarin Robbery" opgesteld stond.
Wat me wel opviel is dat veel jongeren maar ook kinderen actief meedoen aan dit soort evenementen.
Ook weer een plek om een keer terug te gaan, met als begin punt Birmingham More Street een authentiek gerestaureerd station.
Was er erg mooi uitzag, maar toch voorzien is van moderne technieken.
Wat wel opviel tijdens mijn reis is dat bijna op elk station er een perronchef is en dat de toiletten netjes schoon zijn, maar vooral gratis.
De meeste treinen waren te lang voor de stations, of de perrons waren te kort het is hoe je het bekijkt.
Dus vooral in de middag was het erg druk om in en uit de trein te kunnen stappen, wat voor een kleine vertraging zorgde.