Vele Thalys PBKA op L50A
-
- Contacteer:
Vele Thalys PBKA op L50A
Het is mij opgevallen dat de laatste tijd de Thalystreinen op L50a allemaal worden gedaan met de Thalys PBKA, anders was dat nagenoeg enkel in het weekend, maar zie ik ze dagelijks. Zijn de PBA-stellen buiten dienst gehaald voor aanpassingen?

Re: Vele Thalys PBKA op L50A
Neen, ik denk dat dit toevallig is. Of een wijziging in het schema van de stellen. Dat ze bvb eerst van Duitsland komen naar Parijs om dan weer te keren naar Oostende.
-
- Contacteer:
Ik ga er volgende week nog eens op letten. Het viel mij wel erg op. Het lijkt mij toch meer normaal dat men de PBKA's gebruikt voor de ritten naar Nederland en Duitsland =D

Alles hangt af hoe de grafieken verlopen. Het kan best zijn dat door een recente aanpassing hierdoor steeds een pbka naar Oostende gaat.
Naar Duitsland wel, maar waarom zouden er PBKA's naar Nederland moeten rijden?BVG1988 schreef:Ik ga er volgende week nog eens op letten. Het viel mij wel erg op. Het lijkt mij toch meer normaal dat men de PBKA's gebruikt voor de ritten naar Nederland en Duitsland =D
-
- Contacteer:
Echt moeten ze naar Nederland niet. Met de extra ritten naar Lille-Europe komen de PBAs nog goed van pas
Ik had het anders moeten formuleren. =D
Ik had het anders moeten formuleren. =D

"Door een wijziging in het werkschema van de treinen rijdt de trein vandaag met één voorruit minder. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen".4303 schreef:Neen, ik denk dat dit toevallig is. Of een wijziging in het schema van de stellen. Dat ze bvb eerst van Duitsland komen naar Parijs om dan weer te keren naar Oostende.
Sorry, kon het even niet laten.