Voor alle duidelijkheid: het gaat me erover hoe de sporen zijn benoemd, oftewel gelabeld. Niet over welke treinen er zoal gebruik maken van welke sporen, dat is een ander verhaal, waarover ik het nu niet wil hebben.
Redelijk duidelijk en buiten discussie:
de hogesnelheidslijn = 36N bedient in Brussel Noord perrons 3/4, passeert in Schaarbeek over wat perrons 17 en 18 souden zijn maar die zijn er niet.
lijn 50 van Brussel bedient in Brussel Noord perrons 1/2. Ze kruist in Laken lijn 28 die van Schaarbeek komt en daar nog westelijker ligt dan de HSL
lijn 25 bedient in Brussel-Noord perrons 11/12, in Schaarbeek 5/6, in Vilvoorde 1/2
lijn 161 bedient in Brussel Noord perrons 7/8 (of heet ze daar 161/1?), ze heeft een aftakking die in Schaarbeek perrons 3/4 bedient en dan eigenlijk doodloopt, met slechts een rangeerconnectie naar het bundeltje achter TrainWorld, en één schamel verbindingsspoor naar andere lijnen
Verwarring in Brussel-Noord: wat zijn _officieel_ de lijnen van perrons 9/10 en 5/6?
En nog meer verwarring in Schaarbeek: van perron 7 t/m 15 is er eigenlijk niks duidelijk. OpenStreetMap geeft
13: 27D
12: 36
11: 27
9: 36
7: 27
maar hult zich in stilte aangaande perrons 8, 10, 14, 15.
Het zou me niet verbazen als iemand er ooit aan begonnen is ( @eimai?

De site van Paul Kevers vermeldt wel lijn 27D en zelfs een lijn 27F maar gaat niet in op de details die ik probeer uit te vlooien.