La louviere sud met de stoomtrein
La louviere sud met de stoomtrein
weer is weg met ons historisch treintje naar historische treinen gaan zien.
- Bijlagen
-
- DSC_0030.JPG (101.44 KiB) 6425 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Steven op 25 nov 2006, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
internationaal verkeer (TEE rijtuigen)
eerste klasse
eerste klasse
- Bijlagen
-
- DSC_0016.JPG (103.08 KiB) 6408 keer bekeken
-
- DSC_0015.JPG (105.16 KiB) 6408 keer bekeken
-
- DSC_0023.JPG (124.19 KiB) 6409 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Steven op 25 nov 2006, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo,
Als ze al beginnen met erovor te zorgen dat alles niet verder roest, zoals de loc buiten, die volgens mij helaas ver verloren is, zou dat al een goe begin zijn.
En bekijk het positief: als men ze optisch restuareert, men laat alle onderdelen in de loc,en ze worden goed bewaard, dan kan men ten alle tijde die loc eventueel nog restaureren, volgens mij toch...
Groeten,
Joris De Mol
Ik vind dat het niet rijvaardig moet zijn, als het maar al goed staat zoals het dara nu staat, want, er zitten mooie dingen tussen in de collectie van de NMBS, dat bewijzen deze mooie foto's!Steven schreef:vele vragen maar momenteel weinig antwoorden, jammer genoeg, ik hoop het ook maar vrees da het meeste gedoemd is om nog enkel te dienen als tentoongesteld materieel, de kostprijs om alles rijvaardig te maken is te hoog denk ik
Als ze al beginnen met erovor te zorgen dat alles niet verder roest, zoals de loc buiten, die volgens mij helaas ver verloren is, zou dat al een goe begin zijn.
En bekijk het positief: als men ze optisch restuareert, men laat alle onderdelen in de loc,en ze worden goed bewaard, dan kan men ten alle tijde die loc eventueel nog restaureren, volgens mij toch...
Groeten,
Joris De Mol