Een topic waarin je foto's kan posten van stelplaatsen, met eventueel de locatie waar de foto's genomen zijn, de foto's die ik hier zet zijn niet zelf genomen: Schaap: Wie wel?
Vind het wel een beetje gevaarlijk om foto's online te zetten of te kopiëren/gebruiken die je zelf niet genomen hebt, tenzij je er natuurlijk toestemming voor hebt gekregen.
Ja, daar had ik ook aan gedacht, bij problemen mag je me altijd een bericht sturen en dan verwijder ik de beschermde foto's. Ik vond het gewoon de moeite om ze eens in een topic te zetten.
moet er nu echt weer over privé terreinen begonnen worden! achterhalen of het al dan niet mocht of niet is toch niet mogelijk hoor. Laten we nu maar gewoon doorgaan met de foto's
daar gaat het nie om, het ga erom dat er foto's werden gepubiceert van andere mensen (zonder) toestemming, nuja, ik bemoei er me niet mee, wel toffe foto met de 18'en
@ Thomsten, ja, ik heb je foto hier op het forum gevonden. De anderen stonden nog ergens random op mijn harde schijf en ik weet bij God niet meer van waar ze allemaal fkomstig zijn. Maar ik begrijp het copyright-element wel. Dus nogmaals, bij problemen doe ik het nodige materiaal wel weg.
Dit vind ik persoonlijk een heel mooi shot:
Bron: http://www.foudurail.net/
Laatst gewijzigd door boemel op 30 nov 2006, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.