Nieuwe spoorboekje, stationsfolders, IC-IR-treinwijs ???

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
wrpint

Nieuwe spoorboekje, stationsfolders, IC-IR-treinwijs ???

Bericht door wrpint »

Ik wilde vandaag in het station van Leuven het gloednieuwe spoorboekje kopen. Repliek: we hebben dit nog niet. Evenmin de stationfolder en de brochure IC-IR-treinwijs. Toen ik vroeg wanneer ik nog eens mocht proberen, zei de nochtans vriendelijke dame me dat vorig jaar de brochures pas in februari ?! geleverd werden. Weet iemand of het voor de gewijzigde dienstregeling vanaf 10 december ook weeral zolang wachten zal zijn? Op de homepage van de NMBS zijn al deze brochures downloadbaar, maar ik kan toch moeilijk het ganse spoorboekje door mijn printer jagen???
nicken

Re: Nieuwe spoorboekje, stationsfolders, IC-IR-treinwijs ???

Bericht door nicken »

wrpint schreef:Ik wilde vandaag in het station van Leuven het gloednieuwe spoorboekje kopen. Repliek: we hebben dit nog niet. Evenmin de stationfolder en de brochure IC-IR-treinwijs. Toen ik vroeg wanneer ik nog eens mocht proberen, zei de nochtans vriendelijke dame me dat vorig jaar de brochures pas in februari ?! geleverd werden. Weet iemand of het voor de gewijzigde dienstregeling vanaf 10 december ook weeral zolang wachten zal zijn? Op de homepage van de NMBS zijn al deze brochures downloadbaar, maar ik kan toch moeilijk het ganse spoorboekje door mijn printer jagen???
Ze sparen hun daar werk uit hè daarmee,
wie niet internet geeft,wie niet digitale tv geeft is gezien,dus mensen die er financieel minder bij zitten en ouderen die nietw willen weten van deze technologie.
Zo gaat da de dag van vandaag hè,met alles hoor,je hebt nu zelf al ne site van de staat waar je alle formulieren kan downloaden en afprinten,nieuwe vorm van besparingen zekers :shock:
Hoppelijk raak je rap aan je nieuw spoorboekje :shock: Gelijk da we gewend zijn,neem het woordje GEDULD maar letterlijk
Steven

Bericht door Steven »

in brussel zuid perfect een spoorboekje gekocht, in het station van merchtem perfect de folders gevonden van het CR net tijdens de week, de ic ir folder heb ik nog niet gezocht en dus evenmin gevonden (logisch dit laatste) dus ze zijn er zeker
nicken

Bericht door nicken »

Steven schreef:in brussel zuid perfect een spoorboekje gekocht, in het station van merchtem perfect de folders gevonden van het CR net tijdens de week, de ic ir folder heb ik nog niet gezocht en dus evenmin gevonden (logisch dit laatste) dus ze zijn er zeker
Allee,het zal enkel al in de Grotere station al te krijgen zijn zeker,dus wrpint hè weet waar ge ze kunt krijgen hè,voordat je daar een pak papier door de printer jaagt
Steven

Bericht door Steven »

merchtem is een klein station :-) dus neen hangt gewoon een beetje van verschillende factoren af, trouwens als het enkel de grote zijn had ze al wel geluk moeten hebben he in leuven :-)
Ruben

Bericht door Ruben »

Ik heb ook al boekjes met de treinen van rond Brugge. De tabellen zijn nu wel per lijn en niet meer per bestemming zoals vroeger. (Ook lijn 73 staat er in.)
enrico

Bericht door enrico »

ik heb het nieuwe spoorboekje gekocht te wetteren, een 2 tal weken terug
er zitten enkele bons in:
-gratis bijvoegsel juni 2007
-gratis spoorboekje van december 2007
FLV-FGSP

Re: Nieuwe spoorboekje, stationsfolders, IC-IR-treinwijs ???

Bericht door FLV-FGSP »

wrpint schreef:Ik wilde vandaag in het station van Leuven het gloednieuwe spoorboekje kopen. Repliek: we hebben dit nog niet.
Tss, ze zullen bedoelen: spoorboekjes zijn op. Ik heb vorige week zonder problemen in Leuven een exemplaar kunnen krijgen.
In Gent zijn de stationsfolders momenteel wel op.
wrpint

Bericht door wrpint »

Vandaag meer geluk in Diest: spoorboekje kunnen kopen. IC-IR-treinwijs waren er wel nog niet.
overweg13

Bericht door overweg13 »

Ik heb de mijne (een ex. om te gebruiken en een om te bewaren) al zo'n 14 dagen geleden gekocht in Halle.
Met vriendelijke groet

overweg13
trainfreak

Bericht door trainfreak »

enrico schreef:ik heb het nieuwe spoorboekje gekocht te wetteren, een 2 tal weken terug
er zitten enkele bons in:
-gratis bijvoegsel juni 2007
-gratis spoorboekje van december 2007
Ik weet al wat ik morgen na het examen ga doen :P
ThomSten

Bericht door ThomSten »

Maw 't spoorboekje van december 2007 is in veel gevallen GRATIS... En de NMBS dan maar zagen dat ze te veel moeten betalen... Ze doen het hunzelf aan, met die bons hoor...
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Hellaas kan ik pas de 16e eentje kopen. :cry:
Steven

Bericht door Steven »

ThomSten schreef:Maw 't spoorboekje van december 2007 is in veel gevallen GRATIS... En de NMBS dan maar zagen dat ze te veel moeten betalen... Ze doen het hunzelf aan, met die bons hoor...
de prijs van het spoorboekje 2006/2007 zal wel voldoende zijn hoor, 10€ daar waar ze vroeger voor hetzelfde ruim de helft goedkoper waren
overweg13

Bericht door overweg13 »

Dag,

het is een duur boekje, zeker omdat het niet echt goed in de hand ligt en snel aan slijtage onderhevig is.
Met vriendelijke groet

overweg13
Plaats reactie