Nieuwe spoorboekje, stationsfolders, IC-IR-treinwijs ???
Nieuwe spoorboekje, stationsfolders, IC-IR-treinwijs ???
Ik wilde vandaag in het station van Leuven het gloednieuwe spoorboekje kopen. Repliek: we hebben dit nog niet. Evenmin de stationfolder en de brochure IC-IR-treinwijs. Toen ik vroeg wanneer ik nog eens mocht proberen, zei de nochtans vriendelijke dame me dat vorig jaar de brochures pas in februari ?! geleverd werden. Weet iemand of het voor de gewijzigde dienstregeling vanaf 10 december ook weeral zolang wachten zal zijn? Op de homepage van de NMBS zijn al deze brochures downloadbaar, maar ik kan toch moeilijk het ganse spoorboekje door mijn printer jagen???
Re: Nieuwe spoorboekje, stationsfolders, IC-IR-treinwijs ???
Ze sparen hun daar werk uit hè daarmee,wrpint schreef:Ik wilde vandaag in het station van Leuven het gloednieuwe spoorboekje kopen. Repliek: we hebben dit nog niet. Evenmin de stationfolder en de brochure IC-IR-treinwijs. Toen ik vroeg wanneer ik nog eens mocht proberen, zei de nochtans vriendelijke dame me dat vorig jaar de brochures pas in februari ?! geleverd werden. Weet iemand of het voor de gewijzigde dienstregeling vanaf 10 december ook weeral zolang wachten zal zijn? Op de homepage van de NMBS zijn al deze brochures downloadbaar, maar ik kan toch moeilijk het ganse spoorboekje door mijn printer jagen???
wie niet internet geeft,wie niet digitale tv geeft is gezien,dus mensen die er financieel minder bij zitten en ouderen die nietw willen weten van deze technologie.
Zo gaat da de dag van vandaag hè,met alles hoor,je hebt nu zelf al ne site van de staat waar je alle formulieren kan downloaden en afprinten,nieuwe vorm van besparingen zekers

Hoppelijk raak je rap aan je nieuw spoorboekje

Allee,het zal enkel al in de Grotere station al te krijgen zijn zeker,dus wrpint hè weet waar ge ze kunt krijgen hè,voordat je daar een pak papier door de printer jaagtSteven schreef:in brussel zuid perfect een spoorboekje gekocht, in het station van merchtem perfect de folders gevonden van het CR net tijdens de week, de ic ir folder heb ik nog niet gezocht en dus evenmin gevonden (logisch dit laatste) dus ze zijn er zeker
Re: Nieuwe spoorboekje, stationsfolders, IC-IR-treinwijs ???
Tss, ze zullen bedoelen: spoorboekjes zijn op. Ik heb vorige week zonder problemen in Leuven een exemplaar kunnen krijgen.wrpint schreef:Ik wilde vandaag in het station van Leuven het gloednieuwe spoorboekje kopen. Repliek: we hebben dit nog niet.
In Gent zijn de stationsfolders momenteel wel op.
- trainfreak
de prijs van het spoorboekje 2006/2007 zal wel voldoende zijn hoor, 10€ daar waar ze vroeger voor hetzelfde ruim de helft goedkoper warenThomSten schreef:Maw 't spoorboekje van december 2007 is in veel gevallen GRATIS... En de NMBS dan maar zagen dat ze te veel moeten betalen... Ze doen het hunzelf aan, met die bons hoor...