Prettige feestdagen

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
enrico

Prettige feestdagen

Bericht door enrico »

het is mischien wat vroeg maja
Bijlagen
prettige feestdagen.JPG
prettige feestdagen.JPG (73.01 KiB) 10436 keer bekeken
e49memling

Re: Prettige feestdagen

Bericht door e49memling »

enrico schreef:het is mischien wat vroeg maja
Wie is Maja? :D :D :D :D :D :D
enrico

Re: Prettige feestdagen

Bericht door enrico »

e49memling schreef:
enrico schreef:het is mischien wat vroeg maja
Wie is Maja? :D :D :D :D :D :D
euh....
Steven

Bericht door Steven »

Maja de bij?
Gerolf

Bericht door Gerolf »

Afbeelding
edje

Bericht door edje »

Afbeelding
Kalimero

Wensen & verlanglijstjes

Bericht door Kalimero »

Ik heb het zo niet begrepen op al die feestjes, mijn uitspattingen zullen beperkt blijven tot het absolute minimum.
Waar ik vooral naar uitkijk, is de rust op de trein (enfin, dat hoop ik toch, tenzij er hier en daar een troep verdwaalde feestgangers komt binnenvallen)

Dit neemt niet weg dat ik toch iedereen veel leuks toewens.

En misschien is dit ook een geschikte plek voor verlanglijstjes. Het mijne is als volgt:

- dat de bouwwerf van het station van Leuven eindelijk het finale stadium bereikt
- een dubbeldekker voor de piekuurtrein Aarschot - Brussel van 6h45
- een piekuurstoptrein op de lijn Antwerpen - Leuven, vooral 's avonds richting Antwerpen
Wover

Re: Wensen & verlanglijstjes

Bericht door Wover »

Kalimero schreef: - een piekuurstoptrein op de lijn Antwerpen - Leuven, vooral 's avonds richting Antwerpen
Je hebt daar toch al een P-trein Antwerpen - Aarschot? Sluit die niet goed aan op andere treinen richting Leuven (IC E, L Hasselt uit Hasselt)?
Kalimero

Re: Wensen & verlanglijstjes

Bericht door Kalimero »

Wover schreef:
Kalimero schreef: - een piekuurstoptrein op de lijn Antwerpen - Leuven, vooral 's avonds richting Antwerpen
Je hebt daar toch al een P-trein Antwerpen - Aarschot? Sluit die niet goed aan op andere treinen richting Leuven (IC E, L Hasselt uit Hasselt)?
De P-stoptreinen op de lijn Antwerpen - Leuven gaan 's ochtends enkel richting Antwerpen en 's avonds enkel richting Aarschot. In de andere richting is er enkel een vaste uurdienst.
Wover

Bericht door Wover »

Hmm, da's zowat dezelfde situatie als hier dan. Hier heb je 's morgens grote studentenstromen vanuit Antwerpen/Lier/Herentals richting Geel enz (toch wel enkele honderden reizigers die daar afstappen), maar 's morgens zijn er enkel P-treinen richting Antwerpen en 's avonds enkel richting Mol.

Een P trein Mechelen - Lier - Herentals - Geel - Mol zou heel handig zijn, aangezien er ook veel hogeschoolstudenten van het Mechelse zijn + nog eens de studenten die in bv Bouwel, Nijlen of Kessel wonen, daar stopt geen enkele trein richting Geel, en de stoptrein sluit aan op de IR trein in Herentals, maar wel met 20-30 minuten wachten.

Bovendien zou zo'n P trein in beide richting 's morgens en 's avonds ook veel reizigers van de IR-g (Turnhout - Brussel) kunnen houden, zodat er vanaf Herentals minder mensen op de IR stappen, zodat de capaciteitsproblemen van de baan zijn.
Mark7758
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

Afbeelding
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Vandaag heb ik gelijk enorm veel goederentreinen zien rijden! :wink:
Het is weer de tijd van het jaar om de statistiekjes nog een duwtje in de rug te geven, hé! :D
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Trainspotterke schreef:Vandaag heb ik gelijk enorm veel goederentreinen zien rijden! :wink:
Het is weer de tijd van het jaar om de statistiekjes nog een duwtje in de rug te geven, hé! :D
En ik niet. Telkens als ik daar in Brugge-St-Pieters ga staan voor naar de goederentreinen te kijken heb ik geen geluk. Kom ik toe in het station van Brugge, dan komen ze allemaal af!
nicken

Bericht door nicken »

Prettige feestdagen aan iedereen van het forum hier

en feest maar allemaal goed hè
Afbeelding
5307

Bericht door 5307 »

bij deze wens ik jullie ook een prettige feestperiode toe

Afbeelding
Plaats reactie