Opmeten van M4/I6/I10

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
TKR

Opmeten van M4/I6/I10

Bericht door TKR »

Graag zou ik de hieronder genoemde treinen in detail opmeten en fotograferen om er een 3D model van te maken zoals ik met de I5 heb gedaan.
Ik ben nog volop bezig het I5 project (ligt al even stil om eerlijk te zijn), maar het zou toch zonde zijn moest ik hier aan willen beginnen nadat ze naar de sloophamer of het verre oosten vertrokken zijn.

Heeft iemand enig idee wie ik hiervoor zou kunnen contacteren?
Ik herinner me dat ik als klein manneke ooit met m'n vader foto's ben gaan nemen (met toestemming daar) op de bundel Aalst-Kerrebroek. Maar dat is intussen ook al weer 20 jaar geleden, geen idee of m'n tegenwoordig nog zo laks is.
Enkele I6 (en I10?) rijtuigen staan wel nog regelmatig in Aalst-Kerrebroek voor een P-trein, maar dan wel aan elkaar gekoppeld.

Het gaat om de volgende rijtuigen:
-M4 A/B/BD/Bx (of hoe noem je dat stuurrijtuig : :mrgreen: )
-I6 A/B (met/zonder fietsenrek?)
-I10 A/B (met/zonder fietsenrek?)

Staan het SR-3 en/of Resto rijtuig nog ergens? Ik denk dat ik ze zo nu en dan nog in een speciale dienst zie opduiken, ondanks dat ze uitgefaseerd zijn?

Iemand die me in een richting kan wijzen? Zouden ze gewillig zijn voor dit soort zaken?
Eimai

Re: Opmeten van M4/I6/I10

Bericht door Eimai »

De bardisco SR3 zit deze week in één van de tomorrowlandtreinen uit het buitenland, vorig jaar zat de Resto WR daar ook in dus ik vermoed dit jaar ook maar nog geen bevestiging van gezien. Die twee rijtuigen worden nog ingezet en zijn in dienst. Maar dus vooral op charters te vinden.
Plaats reactie