Nieuw lid

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
RzgR Spijkenisse

Nieuw lid

Bericht door RzgR Spijkenisse »

Ik zag nergens een plekje waar ik mijzelf kon voorstellen, dus daarom op deze manier.....

Ik ben Robert 21 jaar

Goed ik kom uit Spijkenisse aan een van de uiteindes van het Rotterdamse metronet , en ik vind het verdomd jammer dat er geen treinen rijden in Spijkenisse. Er was ooit een plan om een spoorlijn van Rotterdam naar Antwerpen aan te leggen via de Zuid-Hollandse en Zeeuwse eilanden, maar helaas dat ging niet door.....

Dus moest ik het in mijn babyjaren maar doen met de opening van een metrolijn van Spijkenisse naar Rotterdam Centraal. En daar ben ik best trots op, op dat lijntje. Helemaal toen de Calandlijn ( de eerste lijn heet de Erasmuslijn) doorgetrokken werd naar Spijkenisse. En van die lijn maak ik nu dagelijks gebruik.

Dit omdat ik toerisme studeer in Den Haag. Reis dus dagelijks met de metro naar Schiedam en vandaar met de trein naar Den Haag Centraal

Via mijn opleiding ben ik in aanraking gekomen met het reizen per trein. Eerst heb ik me aangemeld op http://www.opeenshadikhet.nl een Nederlands forum. Daar heb ik geloof ik ooit een link hierheen gevonden...en na een paar maanden heb ik besloten me aan te melden

Vanwege mijn opleiding heb ik een halfjaar in Saarburg, Duitsland mogen werken bij LandalGreenparks, das een bungalowuitbater....onder andere in een Bollo de Beer berenpak..............ehhhh ja..........Bollo de Beer Hooligans met stenen....ze bestaan egt en zijn ongeveer zeven jaar..

Heb heel Luxemburg ( van Clervaux tot Luxemburg en van Ettekbruck tot Wasserbillig) en Rheinland-Paltz ( Trier, Koblenz, Mainz, Cochem, enz) mogen doorkruisen op mijn vrije dagen met uitschieters naar Metz, Nancy en Kaiserslautern en Frankfurt...

In Nederland heb ik ook alle trajecten wel een gehad. Mooiste traject vindt ik tog wel Maasricht - Kerkrade en Rotterdam - Maasvlakte met de SSN, das een stoomtreinstichting

Het mooiste traject waar ik ooit heb gereden vindt ik Trier - Saarbruecken langs de Saar al vind ik ritjes door de Ardennen ook prachtig

Nu werk ik bij de eerste Saturn van Nederland...Misschien ken je het maar dat is een zusje van de Mediamarkt..

oja mijn favo materieel is ICK

maar goed ik kan nog uren doorpraten..............
5307

Bericht door 5307 »

welkom op het forum, RzgR Spijkenisse, ik hoop dat je je hier thuis zult voelen
Schaap
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Schaap »

Hoi,
Van harte welkom op ons forum!

De meeste leden hebben zich hier al voorgesteld!
Steven

Bericht door Steven »

oeps schaap om de een of andere reden kom ik gewoon op de main uit :(
Schaap
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Schaap »

Ik heb de link zonder www-gegeven. Waarschijnlijk staat jouw cookie op adres MET www. (http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?t=25 ) Die topic staat op een plaats die enkel toegelaten is voor geregisteerde gebruikers. Dus als je niet ingelogd bent kom je op hoofdpagina uit.

Groetjes,
Ben
Patrick

Bericht door Patrick »

Dat is hier geen sek*-forum hé!

Topic opgekuist en tekst verwijderd die mensen een verkeerd beeld kunnen geven

greetz steven
Plaats reactie