Motorraces oostende 2 en 3 juni 2007

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
nicken

Motorraces oostende 2 en 3 juni 2007

Bericht door nicken »

Aangezien er hier nogal een paar motards zitten ook,bij deze zijde op 2 en 3 juni 2007 van harte welkom op de vuurtorenwijk in oostende voor de 34 ste snelheidsprijs van de noordzee
Afbeelding deze wedstrijden worden gereden op een stratencircuit
dit circuit ligt op een 2 tal kilometer van het station van Oostende.Je kan ook de kusttram nemen aan het station van oostende: de tram in de richting van knokke :!:
het stratencircuit ligt vlak naast Earth explorer (het frimout center da ze zeggen ook)
de eerste 2 haltes na vertrek aan het station liggen vlak bij het circuit :
- de eerste halte aan de hoofdingang
- de tweede halte is die voor de ingang die vlak naast Earth explorer ligt

wat mag je daar verwachten:
- snelheidsmotoren (600 cc , 1000 cc,monobikes,oudere snelheidsmotoren)
- een uniek stratencircuit (met 7 linkse bochten,en dit vlakbij de zee)
- in de superstock 1000 en 3 landencup worden er snelheden geproduceerd op het lange rechte stuk van meer dan 300 km/uur
op andere plaatsen op het circuit bedragen de snelheden rond de 130 a 140 km/uur
- er zullen 3 wedstrijden monobike gereden worden,en deze zullen zeker voor de nodige ambiance zorgen,zo erg zelf dat het volk uit z'n dak gaat bij dit spektakel :D
* monobike : crossmotoren die omgebouwd zijn en opgefokt om snelheidswedstrijden mee te rijden,met 17 " velgen
dagdaags halen deze machines snelheden van rond de 200 km/uur
- de piloten laten graag eens hun bandje doordraaien (burnen) na hun wedstrijd,ook wheelies en stoppies mag je zeker verwachten
- de geur van olie en verbrand rubber
- een sfeer die ook uniek is
- er zouden 2 wedstrijden met oude snelheidsmotoren gereden worden normaal
- schone madammen :wink:
- deze wedstrijden zijn zowel nationaal als internationaal,zo zijn er 2 wedstrijden 3 landen cup die wordt vereden op 3 statencircuits (belgie : oostende, nederland: hengelo,duitsland: frohburg) hierin komen er steeds uit elk land 10 piloten aan de start,dit met een 1000 cc machiene (yamaha R1,honda cbr 1000rr,enz....)

Gemiddeld komt er rond de 15.000 mensen naar dit spektakel,en eindelijk een zeer onderwaardedigde sport in ons toch wel zeer rijk belgenlandje,er is nog plaats genoeg hoor voor volk

er is eveneens een Gratis bewaakte motorpaking voorzien aan de hoofdingang normaal (zal het nog laten weten,er zijn daar momenteel wegenwerken)

alles is er aanwezig wat eten en drinken betreft: zelfde cateringbedrijf van het WK cyclocross
hamburgers,hot-dog,frieten,pitta,ijs,wafels enz...

toch wil ik voor mensen die willen gaan,toch het volgende meegeven :
sla veiligheidsmaatregelen zeker niet in de wind :!:
belemmer mensen zeker niet in hun taak als er zich iets voordoet
begeef u zeker niet op het circuit wanneer dit niet toegelaten is,tussen de wedstrijden krijgt u ruimschoots de tijd om naar uwe vriend aan de andere kant van het circuit te gaan.het is al bijna altijd mooi weer,de laaste jaren treffen we het steeds weer.Vorig jaar ging de thermometer zelf door de 30 graden.zonnecremè meebrengen als ze zeer mooi weer voorspellen is zeer sterk aan te raden,in een mum van tijd verbrand je levend

kostprijs : ik weet het nog niet (vorig jaar was het 17 € voor het gans weekend) ik laat het nog weten :!:
voor - 18 jarigen zal het goedkoper zijn
onder 12 jaar normaal gratis
dus je kan er een gezinsuitstap van maken
ik herhaal : dergelijke evenementen van dit soort omvang zijn uniek

de kans is groot dat er wel weer een demostratierit zal gegeven worden met de ariel atom daar de invoerder sponsor is van de races
dus unieke kans om eens een ariel atom aan het werk te zien ook

deze races zijn er voor jong en oud,ik kan u zelf meegeven dat de races voornamelijk door 20 + tot opa en oma het meest bezocht worden,de jeugd is er helaas nogal afwezig (examenperiode)

dit is een organisatie van èèn van belgische grootste motorclub : k.v Ostend Motor Sport (kortweg OMS)
http://www.ostendmotorsport.be

ik zal later het programma nog posten :wink:

iedereen van harte welkom :!:

het programma:

de training gaat door vanaf 12.00 uur op zaterdag 2 juni 2007

12.00 u tot 12.25 u : Superstock 600
12.30 u tot 12.55 u : Classic ONK
13.00 u tot 13.25 u : 3 Landen CUP
13.30 u tot 13.55 u : Monobike 450
14.00 u tot 14.25 u : Superstock 1000
14.30 u tot 14.50 u : Serie 600
14.55 u tot 15.20 u : Supertstock 600
15.25 u tot 15.50 u : Classic ONK
15.55 u tot 16.20 u : 3 Landen CUP
16.25 u tot 16.50 u : Monobike 650
16.55 u tot 17.20 u : Superstock 1000
17.25 u tot 17.45 u : Serie 600

zondag 3 juni 2007

de wedstrijden gaan door vanaf 09.00 uur

09.30 : Serie 600 12 ronden
10.05 : Monobike 450 12 ronden
10.40 : Classic ONK 12 ronden
11.15 : 3 landen CUP 14 ronden

huldiging : Serie 600 - Monobike 450- Classic ONK - 3 Landen CUP

13.00 : Superstock 600 14 ronden
13.35 : Monobike 650 12 ronden
14.10 : Classic ONK 12 ronden
14.50 : 3 landen CUP 14 ronden

huldiging : Superstock 600-Monobike 650- Classic ONK - 3 Landen CUP

16.00 : Serie 600 12 ronden
16.35 : Superstock 1000 14 ronden
17.15 : Monobike Superfinale 12 ronden

huldiging : serie 600- superstock 1000 - Monobike superfinale
Laatst gewijzigd door nicken op 15 mar 2007, 20:22, 2 keer totaal gewijzigd.
nicken

Bericht door nicken »

En er komt nog een feestweekend bij voor de motorliefhebbers in de vuurtorenwijk te oostende:

KV Ostend Motorsport zal een wedstrijd tellende voor het Belgisch Kampioenschap Supermoto organiseren op 22 en 23
september 2007 in Oostende (vuurtorenwijk).
nicken

Re: Motorraces oostende 2 en 3 juni 2007

Bericht door nicken »

komde af paljaske met uwe delegatie :?: :D
paljas

Bericht door paljas »

zullen er bierkraamtjes staan?
Concurrent

Bericht door Concurrent »

paljas schreef:zullen er bierkraamtjes staan?
Je en uitgebaat door DLC :mrgreen:
nicken

Bericht door nicken »

Hectoliters bier wordt daar verhandeld :!:
het is VERKINDERE (dienen met z'n hamburgekoten van op club brugge die daar staat en eveneens een hoofdsponsor is en er veel centen in draait)
bierkraamtjes : op z'n minst 10 jongen + massa's hamburgerkoten
dan nog te zwijgen over al die VIP-feestjes voor sponsors: da's daar een feestweekend jong

Kom maar vlug af,en breng vrienden en gelijkstemmenden maar mee,de sfeer alleen al is er enorm :!:
nicken

Bericht door nicken »

Concurrent schreef:
Je en uitgebaat door DLC :mrgreen:
noppes door Verkindere : http://www.catering-verkindere.be
de local hamburgerhero :D :lol:
paljas

Bericht door paljas »

Enkel als er ook droogvis te boefen valt!
Ben er enkele jaren geleden ook eens geweest en de sjampetters waren zo vriendelijk om een schone foto te trekken van den achterkant van mn vwattuurken.
Als ik nie moet werken kom ik zeker af want kan onmogelijk verlof nemen omdat ik verantwoordelijk ben voor het toezicht tijdens de werken op L25. Hopelijk is er dat weekend nikske gepland!
nicken

Bericht door nicken »

paljas schreef:Enkel als er ook droogvis te boefen valt!
Ben er enkele jaren geleden ook eens geweest en de sjampetters waren zo vriendelijk om een schone foto te trekken van den achterkant van mn vwattuurken.
Als ik nie moet werken kom ik zeker af want kan onmogelijk verlof nemen omdat ik verantwoordelijk ben voor het toezicht tijdens de werken op L25. Hopelijk is er dat weekend nikske gepland!
Nog een :evil:
hij zijt zeker al de 10 die ik hoor zeggen dat hij een boete in z'n boite krijgt na de races,en die flikken staan daar alleen maar carotten te trekken :evil:
Droogvis eveneens aanwezig hoor,tis dan ook vlak aan de vismijn hè :D
paljas

Bericht door paljas »

Als ik kom gaat het verzekers wel met den trein zijn want ik zal mn best doen om me te pletter te zuipen...
nicken

Bericht door nicken »

paljas schreef:Als ik kom gaat het verzekers wel met den trein zijn want ik zal mn best doen om me te pletter te zuipen...
:lol:
paljas

Bericht door paljas »

en? kwanta kosta voor 1 dag?
nicken

Bericht door nicken »

paljas schreef:en? kwanta kosta voor 1 dag?
vaste prijs voor gans het weekend: vorig jaar was da 17 euro (nu ik weet het nog niet)
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Bouffe en zuipen, by the way, Paljaske? Wist ge dat er ook iets over motors daar gaat? :lol:
paljas

Bericht door paljas »

sncf-sncb schreef:Bouffe en zuipen, by the way, Paljaske? Wist ge dat er ook iets over motors daar gaat? :lol:
Is da niet zoiets als randanimatie dan?
Plaats reactie