Antwerpse noord-zuid verbinding (tunnel) vanaf 26/03/2007
Antwerpse noord-zuid verbinding (tunnel) vanaf 26/03/2007
bron: Metro
vanaf 26 maart zullen er treinen door de Antwerpse NZ tunnel rijden:
IC B: Brussel Amsterdam
IR n: Essen Antwerpen Brussel Jambes
verder zullen volgende treinen op niveau -2 (tunnel niveau) toekomen/vertrekken:
IC i: Charleroi Antwerpen
IC N: Brussel Antwerpen
IR a: Leuven Mechelen Antwerpen
L-trein Brussel Antwerpen
L-trein Leuven Antwerpen
IR n: Essen Antwerpen Brussel Jambes
verder zullen volgende treinen op niveau -2 (tunnel niveau) toekomen/vertrekken:
IC i: Charleroi Antwerpen
IC N: Brussel Antwerpen
IR a: Leuven Mechelen Antwerpen
L-trein Brussel Antwerpen
L-trein Leuven Antwerpen
Bedankt voor de reactie maar:tom007 schreef:ik was zaterdag naar de zoo van antwerpen geweest. En de nieuwe diestregeling hangt al in de vertrekhal. Ik zal eens binnenkort eens gaan treinspotten in antwerpen.
Vooraleer je iets post, zou ik toch de moeite doen om je tekst eens na te lezen zoals het hoort want in dit kort bericht staan al zeker 7 fouten!!!
Ik ben zeker geen leraar nederlands maar het zou het lezen van dit forum iets aangenamer kunnen maken en de geloofwaardigheid van je berichten ten goede komen.

Re: Antwerpse noord-zuid verbinding (tunnel) vanaf 26/03/200
Dus de Benelux stopt voortaan ook door de week in Centraal?carlos schreef:bron: Metro
't Is tinternet hé: 't moet rap gaan. 'k Geef toe dat ik dit bericht gelezen heb maar zelfs niet op de fout 'diestverlening' had gelet! Zo zie je maar.SExyBAck schreef:Bedankt voor de reactie maar:
Vooraleer je iets post, zou ik toch de moeite doen om je tekst eens na te lezen zoals het hoort want in dit kort bericht staan al zeker 7 fouten!!!
Ik ben zeker geen leraar nederlands maar het zou het lezen van dit forum iets aangenamer kunnen maken en de geloofwaardigheid van je berichten ten goede komen.
Moet 'leraar nederlands' niet 'leraar Nederlands' zijn?

als alles normaal verloopt, dan zou dit geen problemen mogen geven.Shrek schreef:in de metro was er een hele bladzijde aan gewijd![]()
er gaan blijkbaar tamelijk veel treinen stoppen op de -2, zelfs enkele L-treintjes.
Hopelijk hebben ze de capaciteit van die 4 spoortjes niet overschat
2 sporen worden gebruikt als doorgaande sporen & 2 sporen worden gebruikt als kop-spoor.
IC-i & IC-N kunnen op hetzelfde kop-spoor (is vandaag ook al het geval op niveau +1))
IR-a en de 2 L-treintjes op het andere kop-spoor