Bijna honderd zelfmoorden onder trein in 2006

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Asterix

Bericht door Asterix »

BRUSSEL - Er hebben vorig jaar 97 mensen zelfmoord gepleegd door zich voor een trein te gooien. Negentig anderen zagen hun poging mislukt. Dat meldt Leen Uyterhoeven, de woordvoerster van de NMBS-Holding.

Het aantal zelfmoorden en zelfmoordpogingen bleef de voorbije jaren constant, aldus Uyterhoeven. In 2004 waren er 189, in 2005 184 en vorig jaar dus 187.

Vergeleken met de jaren daarvoor is er wel een lichte verhoging, maar die heeft deels te maken met een betere registratie van de zelfmoordpogingen, zo luidt het.

(belga)21/03/2007
http://www.nieuwsblad.be
Frank

Bericht door Frank »

De 'slaagkans' (beetje raar woord in deze context) is eigenlijk best wel laag vind ik, ik had dat niet verwacht. Daar moeten ongetwijfeld vreselijke verhalen tussenzitten van mensen die verminkt verder moeten. (en uiteraard van andere betrokkenen die desgevallend met psychische gevolgen verder moeten).
Steven

Bericht door Steven »

ik zou er een paar kunnen vertellen, maar laat me gewoon samenvatten dat er mensen zijn die echt ni weten hoe ze het moeten doen, meestal spelen die dan een stel bennen kwijt of zo
Plaats reactie