Klein maar gezellig : Geel

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
msts.be

Klein maar gezellig : Geel

Bericht door msts.be »

Omdat het vandaag opendeur was bij de KHK in Geel , kon uw dienaar het ook niet laten om even naar het station te rijden en enkele plaatjes te schieten.Spijtig dat het 1 mei is natuurlijk , anders hadden er nog 77'ers of DLC'ers ertussen gezeten .. :roll: maar goed , hier de foto's :

Natuurlijk rijdt er dan niets anders dan Playmobils hier , maar toch vind ik deze ook charmes hebben :) Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding En voor wie niet weet hoe station Geel eruitziet , hier nog 2 fotos ervan : Afbeelding Afbeelding Wie goed kijkt ziet dat het gebouw als 2 druppels water lijkt op dat van Neerpelt of het oude van Mol.Dat komt omdat het stuk Herentals-Mol van lijn 15 en de volledige lijn 19 door de Grand Central Belge werden aangelegd , en om kosten op deze lijnen uit te sparen werd hetzelfde ontwerp voor meerdere stations hergebruikt.
Steven

Bericht door Steven »

dat van dat zelfde ontwerp herbruiken voor verschillende stations heb je zowat in heel belgie hoor :-) verder allemaal leuke foto's
13'erke

Bericht door 13'erke »

Tja hoe ziet het station van geel eruit?
Geel aja :idea:

mooie foto's trouwens, spijtig dat de zon verkeerd stond (schaduw op de neus)
Tommyken

Bericht door Tommyken »

Voila .. nog iemand dat durft foto's te maken van 41... goed :wink: :lol:

Als ik ook nog eens tijd vind, ga ik er ook eens achter :wink:
Wover

Bericht door Wover »

Tommyken schreef:Voila .. nog iemand dat durft foto's te maken van 41... goed :wink: :lol:

Als ik ook nog eens tijd vind, ga ik er ook eens achter :wink:
Ik durf dat ook hoor 8)
Afbeelding
Heb je trouwens al beslist welke richting je gaat volgen en of je uberhaupt in Geel gaat studeren. Dan kan je elke dag op een 41 zitten :P. Aansluitingen met de pendelbus naar de campus zijn degelijk en je wordt vlak bij de ingang afgezet ;).
13'erke

Bericht door 13'erke »

Dat durf ik nu ook nog hoor: Afbeelding ar 4122 op wag naar Libramont, Houyet 07/04/07
Shrek

Bericht door Shrek »

maken we er anders een "41" topic van? :P
Bijlagen
41 in leuven
41 in leuven
IMG_0836.jpg (130.73 KiB) 3706 keer bekeken
55erke

Bericht door 55erke »

hoy
Afbeelding Afbeelding Groeten
Johan
5941

Bericht door 5941 »

op 1 mei rijden er dus wel 77 ene met ketels vanuit antwerpen en ene met containers
LierTrainspotter

Bericht door LierTrainspotter »

Ik vind dat een MW-41er er best mag zijn hoor. Als je hem in goed licht trekt is het een mooie trein op foto.
Bijlagen
MW41.jpg
MW41.jpg (236.45 KiB) 3287 keer bekeken
5307

Bericht door 5307 »

LierTrainspotter schreef:Ik vind dat een MW-41er er best mag zijn hoor. Als je hem in goed licht trekt is het een mooie trein op foto.

ben ik mee eens, zijn mooie om op foto te zetten, maar zelf ben ik er zeker niet aan... had ze trouwens zien rijden zoals ze voorgesteld stonden op de plannen en tekeningen van alstom (hier ergens op dit forum te vinden) :wink:
Plaats reactie