http://www.nsinternationaal.nl/
... rijd de Thalys "Zon" via Luxemburg...

(Let op het "Flash" block rechts op de pagina)
niet volgens de website van thalys zelfWover schreef:Onmogelijk, want volgens de brochure zou de thalys zon in Parijs en CDG stoppen... Ik neem aan dat ze wel zeker zullen zijn van rijpaden enz voor ze de brochure online zetten :p
Nee hoor, 2u45 is de tijd die de EC erover doet, maar die stopt inderdaad ook nog in Namen en Aarlen zeker?Steven schreef:2u 45 is met de stops die de gewone ic doet hoor, als ze echt non stop zouden rijden van luxemburg naar brussel kan je wel aan rittijden komen van 2.15 ongeveer. maar dan heb je nog steeds te weinig tijd om daar compleet in het zuiden te geraken denk ik
volgens spoorboekje doet trein 91 (vauban er 2u52 overWover schreef:Nee hoor, 2u45 is de tijd die de EC erover doet, maar die stopt inderdaad ook nog in Namen en Aarlen zeker?Steven schreef:2u 45 is met de stops die de gewone ic doet hoor, als ze echt non stop zouden rijden van luxemburg naar brussel kan je wel aan rittijden komen van 2.15 ongeveer. maar dan heb je nog steeds te weinig tijd om daar compleet in het zuiden te geraken denk ik
In ieder geval zullen we het binnekort wel horen moest hij toch via Luxemburg rijden, maar is deze topic enkel gebaseerd op een flash kaartje op de site van de NS?
Nee, dat kan niet. Je kunt wel de heen- en terugreis met verschillende tarieven doen. Dat wordt waarschijnlijk bedoeld.Wover schreef:"Dit verminderd tarief is te combineren met andere tarieven enkele reis zoals Librys en Jongere."
Wil dit zeggen dat de procentuele korting voor het jongerentarief ook toepasbaar is op het Sun-tarief?
ik ga er van uit dat de Thalys Zon precies zo zal rijden als ie altijd al gereden heeft. Ik vondt het Flash Kaartje wel grappig. Iemand bij NS heeft niet goed opgelet...Wover schreef: In ieder geval zullen we het binnekort wel horen moest hij toch via Luxemburg rijden, maar is deze topic enkel gebaseerd op een flash kaartje op de site van de NS?
Inmiddels zijn ze ginder in Utrecht ook wakker geworden, het is aangepast.K V B schreef:ik ga er van uit dat de Thalys Zon precies zo zal rijden als ie altijd al gereden heeft. Ik vondt het Flash Kaartje wel grappig. Iemand bij NS heeft niet goed opgelet...Wover schreef: In ieder geval zullen we het binnekort wel horen moest hij toch via Luxemburg rijden, maar is deze topic enkel gebaseerd op een flash kaartje op de site van de NS?