Fragen zu MSTS(speziell zu Belgien)

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
R4C-Fan

Fragen zu MSTS(speziell zu Belgien)

Bericht door R4C-Fan »

Da ich gerade dabei bin meinen MSTS zum belgischen Paradies umzubauen haben sich bei mir ein paar Fragen ergeben:
-Ich suche noch einen Cabview für die HLE 22 (weder auf mstrainstop noch auf the-train fündig geworden :( )
-Dann suche ich noch die Zugzusammenstellung der D-Züge Keulen-Oostende (HLE16+I11)
-Und zu den D-Zügen Keulen-Oostende die Zugnummern
Vielen herzlichen Dank im Voraus!!!
Wover

Bericht door Wover »

Sie können mit "Conbuilder" selbst zusammenstellungen machen. Die Datei sind auf mstrainstop.
R4C-Fan

Bericht door R4C-Fan »

Danke für die Antwort aber ich meinte mit dem Wort Zugzusammenstellung die reale Zugbildung. Also wieviele Wagen insgesamt und davon dann die Anzahl der 1. Klasse und 2.Klasse Wagen
Wover

Bericht door Wover »

http://www.belrail.be/common/pictures/i ... type=hle16

Es gibt einige Bilder der IC-A mit HLE16 ;)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ik heb ook nog een vraag over MSTS.

Ik zou graag MSTS helemaal terug van in het begin willen installeren. Het spel zelf is al gedesinstalleerd, maar nu zou ik ook graag al de mappen met routes veilig willen verwijderen. Weet er iemand hoe ik dit kan doen?
Dietrich

Bericht door Dietrich »

In "Program Files\Microsoft Games" het mapje van MSTS met de resterende inhoud verwijderen?
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Dietrich schreef:In "Program Files\Microsoft Games" het mapje van MSTS met de resterende inhoud verwijderen?
Gewoon de resterende inhoud verwijderen, dan is alles weg bij een nieuwe MSTS. :wink:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ah, t'is dus zo simpel. :P Ik dacht dat je die routes speciaal moest desinstalleren en al die zever. :P Ik wil gewoon geen foutmeldingen weer hebben wanneer ik MSTS opstart! :D
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Het kan wel zijn dat sommige van die routes uninstallers installeren, in dat geval kan je die misschien eerst draaien, alhoewel er geen probleem zou mogen zijn als je dat niet doet aangezien die dingen toch niet bij een systeemopstart worden gebruikt. :)
Plaats reactie