Hallo,
Ik ben samen met Frans M. op zoek naar informatie voor MS Trainsim, maar zoeken daarvoor specefiek naar treinbestuurders van Leuven.
Zijn er hier soms bestuurders van Leuven?
Informatieaanvraag
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Frans heeft de lijn 54 in zijn route gebouwd.
Ik ben nu seinen aan het plaatsen maar van L54 heb ik geen lijnfiches.
L36/52/2/4/27A is ook geplant, daar willen we dus ook een oproep voor doen.
Ik weet dat dit materiaal niet mag gegeven worden, maar het zal discreet gebruikt worden
Alvast bedankt voor de hulp.
Ik ben nu seinen aan het plaatsen maar van L54 heb ik geen lijnfiches.
L36/52/2/4/27A is ook geplant, daar willen we dus ook een oproep voor doen.
Ik weet dat dit materiaal niet mag gegeven worden, maar het zal discreet gebruikt worden

Alvast bedankt voor de hulp.
-
- Contacteer:
Heb je al iets gevonden voor lijn54?
Ik ben ooit eens begonnen met lijn 54 te bouwen voor Train Simulator. Ik heb de lijn gebouwd van Mechelen tot Bornem + de driehoek gevormd door lijn 52 en lijn 52/2 tot de brug over het kanaal en ook drie industriële aansluitingen. Alle overwegen, snelheidsborden, lijnnummerborden had ik al geplaatst, seinen nog niet. Als je denkt daar iets mee te kunnen doen, wil ik het bestand wel eens doorsturen.
Ik ben ooit eens begonnen met lijn 54 te bouwen voor Train Simulator. Ik heb de lijn gebouwd van Mechelen tot Bornem + de driehoek gevormd door lijn 52 en lijn 52/2 tot de brug over het kanaal en ook drie industriële aansluitingen. Alle overwegen, snelheidsborden, lijnnummerborden had ik al geplaatst, seinen nog niet. Als je denkt daar iets mee te kunnen doen, wil ik het bestand wel eens doorsturen.