Hallo
Ik heb enkele vraagjes. Ik benop jacht naar leuke werktreinen met hld 62 of 53. Ik heb vernomen dat men tussen Ath en Leuze de balast gaat ziften zondag, maar het probleem is dat je er niet normaal geraakt.
In Ottignies is men bezich met andere werken (omvormingswerken) maar komt daar een werktrein aan te pas?
Tussen vilvoorde en buda werkt men met de bovenleidingstrein maar daar kan je niet bij zekers? En in Diest werkt men aan de bovenleiding, met welke trein?
Weten jullie meer of kunnen jullie mij doorverwijzen indien nodig
Bedankt voor de info....
werktreinen
Die bovenleidingswagen van Buda is inderdaad moeilijk te platen in actie. Die werkt enkel 's nachts (behalve in het weekend) en de lijn is daar volledig ingebed of opgehoogd.
Maar buiten de werkuren staat hij meestal in het station van Vilvoorde (ofwel nemen ze hem mee, want het gebeurt dat hij er niet staat.)
BDJ
Maar buiten de werkuren staat hij meestal in het station van Vilvoorde (ofwel nemen ze hem mee, want het gebeurt dat hij er niet staat.)
BDJ
Re: werktreinen
Kijk eens hier....http://hgbtf.net/viewtopic.php?t=2324 Ik heb toegang op, onder en in de trein wegens functie van toezichtsbediende op de bovenleidingswerkenwerken van L25. Hopelijk is je honger efkes gestild?LierTrainspotter schreef:Hallo
Ik heb enkele vraagjes. Ik benop jacht naar leuke werktreinen met hld 62 of 53. Ik heb vernomen dat men tussen Ath en Leuze de balast gaat ziften zondag, maar het probleem is dat je er niet normaal geraakt.
In Ottignies is men bezich met andere werken (omvormingswerken) maar komt daar een werktrein aan te pas?
Tussen vilvoorde en buda werkt men met de bovenleidingstrein maar daar kan je niet bij zekers? En in Diest werkt men aan de bovenleiding, met welke trein?
Weten jullie meer of kunnen jullie mij doorverwijzen indien nodig
Bedankt voor de info....
Ik heb er nog enkele van tijdens de nacht, maar die zijn niet echt duidelijk.