Vanmiddag zaten er weer 350 reizigers een uur vast in een defekte trein in Vilvoorde.
De VRT zegt dat de chauffeur

Yep het was de benelux.Adler schreef:Het begint wekelijkse kost te worden.
Vanmiddag zaten er weer 350 reizigers een uur vast in een defekte trein in Vilvoorde.
De VRT zegt dat de chauffeurhet euvel niet kon herstellen en er een hulplocomotief moest bijroepen.
Ha dus nog maar eens een defekte 11.Bart schreef:Yep het was de benelux.
Vilvoorde is nu niet bepaald 'the middle of nowhere'. Dat ligt slechts op enkele kilometers van Schaarbeek, waar zeker in het weekend een hoop loks voorhanden zijn.Jean schreef:Bel op een plaats ergens in the middel of nowhere eens dat ze je een vervangwagen moeten komen brengen omdat je in panne staat of ongeval gehad hebt en neem de tijd op tot je die vervangwagen effectief daar ter beschikking hebt
De meeste grote depot's beschikken ook over een standby bestuurder.Adler schreef: Een maatschappij met 40000 werknemers die 7 dagen op 7 werkt, zou op zijn minst ook in het weekend een minimum ploeg moeten hebben die onmiddellijk beschikbaar is in geval van storingen.
Als er inderdaad een reserve bestuurder beschikbaar was, dan is het nog moeilijk te begrijpen dat het meer dan een uur duurt om een lok van in Schaarbeek tot in Vilvoorde te krijgen. Dat is een afstand van maar enkele kilometer.Bart schreef:De meeste grote depot's beschikken ook over een standby bestuurder.
Tja, het was wel een type 11 hé.Adler schreef: Als er inderdaad een reserve bestuurder beschikbaar was, dan is het nog moeilijk te begrijpen dat het meer dan een uur duurt om een lok van in Schaarbeek tot in Vilvoorde te krijgen
een tweede bestuurder met een andere 11 onder zijn kont liefstAdler schreef:Euh er is toch iets dat ik niet begrijp in deze hele discussie.
Als de bestuurder van de Benelux trein de locomotief niet ter plaatse kon herstellen, waarom zou er dan een tweede bestuurder naar daar moeten komen die iets kent van de HLE 11 ?