NMBS schaft gratis parkings af

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
groentje

Bericht door groentje »

Het werd tijd. Die gratis parkings waren een politiek project van een minister uit het Oostendse, die zijn idee niet echt goed doordacht had.
260689

Bericht door 260689 »

blijkt dat het toch geen waar was gratis parkings blijven bestaal alzal in kleinere sations een kleine bijdragen moeten betaald worden
Wover

Bericht door Wover »

Is het niet net andersom. In de grote stations wordt het parkeren betalend, maar in de kleine stations blijft het gewoon gratis.
260689

Bericht door 260689 »

neen dat hebben ze geegt in het nieuws van vtm
Wover

Bericht door Wover »

260689 schreef:neen dat hebben ze geegt in het nieuws van vtm
Ja, het VTM nieuws dan ook...

Behalve op vtm dan, lees ik overal hetgeen ik zeg.
Bibke

Bericht door Bibke »

Leopoldsburg is al langer afgeschaft.

Op een kerstdag (2004 of 2005) stonden op die parking 3 auto's op die parking, mijne incluis. Ik was wel effe eten gaan afhalen bij de Chinees op de hoek en had dus ongeoorloofd mijn auto op de NMBS parking.
Wat gebeurde? Een controle van de 3 wagens!

Ik heb dan onmiddellijk gereageerd bij de locale politiekers die ook niet met zo'n een verziekte controle overweg konden en bovendien was die parking steeds serieus ondermaats bezet terwijl veel mensen moesten zoeken naar parkeerplaatsen in Leopoldsburg, vooral tijdens de marktdag op zaterdag.

Dan is overeen gekomen dat de gemeente Leopoldsburg de parking van de NMBS met de parking van de gemeente gezamenlijk zou opkalefateren.
En ze zou zo één geheel vormen en door iedereen gebruikt mogen worden.

Tot op heden blijkt deze oplossing de beste te zijn.
Plaats reactie