Enkele uitstappen
Enkele uitstappen
Mariembourg 22 juli 2007:
http://s184.photobucket.com/albums/x212 ... riembourg/
Lijn 128 (De Bocq lijn) De aansluiting in Yvoir. Er is zeker nog werk.
Maar toch met een zeer mooi viadukt voor de tunnel (22 juli 2007):
http://s184.photobucket.com/albums/x212 ... ijn%20128/
Enkele 82ers te Gouvy (25 juli 2007):
http://s184.photobucket.com/albums/x212 ... 5%20Gouvy/
Een dagje Gemmenich, Botzelaer en Aken op 31 juli 2007:
http://s184.photobucket.com/albums/x212 ... Gemmenich/
http://s184.photobucket.com/albums/x212 ... riembourg/
Lijn 128 (De Bocq lijn) De aansluiting in Yvoir. Er is zeker nog werk.
Maar toch met een zeer mooi viadukt voor de tunnel (22 juli 2007):
http://s184.photobucket.com/albums/x212 ... ijn%20128/
Enkele 82ers te Gouvy (25 juli 2007):
http://s184.photobucket.com/albums/x212 ... 5%20Gouvy/
Een dagje Gemmenich, Botzelaer en Aken op 31 juli 2007:
http://s184.photobucket.com/albums/x212 ... Gemmenich/
Inderdaad, dat klopt.
Er staan veel van die radars op die plaats.
Allez, volgens mij zijn dat toch radars.
De weg van Dinant naar Namen ligt daar vlak tegen het spoor. Vandaar dat men het probleem van auto's die de weg op willen rijden en zich nog op de overweg bevinden, zal willen opvangen met die radars.
Er staan veel van die radars op die plaats.
Allez, volgens mij zijn dat toch radars.
De weg van Dinant naar Namen ligt daar vlak tegen het spoor. Vandaar dat men het probleem van auto's die de weg op willen rijden en zich nog op de overweg bevinden, zal willen opvangen met die radars.
idd bibkeBibke schreef:Inderdaad, dat klopt.
Er staan veel van die radars op die plaats.
Allez, volgens mij zijn dat toch radars.
De weg van Dinant naar Namen ligt daar vlak tegen het spoor. Vandaar dat men het probleem van auto's die de weg op willen rijden en zich nog op de overweg bevinden, zal willen opvangen met die radars.
men wil er voorkomen dat men het sein al vrij geeft op moment dat de overweg volledig volzet is met auto's. nu is het wel zo dat een aantal van die kruispunten (in yvoir onder meer) heeft aangepast en men een straat enkel richting heeft gemaakt om bepaalde situaties te vermijden (de bewuste enkelrichting straat is zo al aan de smalle kant)
AzzurroNL schreef:T was druk bij Gemmenich
Waren er trouwens werken, dat alles over 1 spoor reed?
Toch niet, het was er kalm.
Werd me ook gezegd door de mensen op de brug in Gemmenich en door een Duitser op de brug aan de andere kant van de tunnel.
Men reed naar het schijnt op 1 spoor omdat men aan het werk was aan de brug van Montzen. Als ik me niet vergis is dat ter voorbereiding van de elektrificatie.
- trainfreak
- Berichten: 2657
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
- Locatie: Wettere
Sta je ook op de foto Bibke?
Gemaakt op 31-7 door de TB van de 6303 (DLC)
De foto komt van Stopsein
http://img225.imageshack.us/img225/2862 ... ichuu7.jpg
Gemaakt op 31-7 door de TB van de 6303 (DLC)
De foto komt van Stopsein
http://img225.imageshack.us/img225/2862 ... ichuu7.jpg
Ik ben van Gemmenich naar de andere kant van de tunnel gereden en had geen tijd meer om richting Montzen te rijden.
Ik ga volgende week proberen naar Moresnet en zo verder richting Montzen de lijn af te rijden.
Als dat lukt, maak ik foto's en publiceer ik ze weer. Maar je weer ik ben geen fotograaf, hé.

Ik ga volgende week proberen naar Moresnet en zo verder richting Montzen de lijn af te rijden.
Als dat lukt, maak ik foto's en publiceer ik ze weer. Maar je weer ik ben geen fotograaf, hé.


