Al bovenleiding tussen Aachen en Montzen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
zuyderduyn

Al bovenleiding tussen Aachen en Montzen

Bericht door zuyderduyn »

Hoi!

Ik wil toch zeer binnekort eens naar die dieselroute Aachen-Montzen, nu het (misschien) nog kan. Mijn doel is dan het bruggetje bij Gemmenich, is het daar nog geheel bovenleidingloos?

Bij voorbaat dank en groeten Hans!
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Het zal in ieder geval nog niet voor direct zijn hoor :wink:

Ik zag wel dat ze al enkele bruggen vernieuwd hebben.
Shrek

Bericht door Shrek »

en zelfs moest er al iets van bovenleiding te zien zijn kan je nog steeds de werktreinen met 52/53/54/62/63'ers bewonderen :wink:
AzzurroNL

Bericht door AzzurroNL »

Ik ben er vorige week geweest, en het is nog 100% zonder bovenleiding, behalve dan de portalen die op het viaduct van moresnet staan.

Voor de rest dr inderdaad wat bruggetjes die gerenoveerd worden.

Enne, het is toch pas in december 2008 dat ze elektrisch gaan rijden, adcht ik zo, dus dan heb je nog wel even
dentheo

Bericht door dentheo »

AzzurroNL schreef:Ik ben er vorige week geweest, en het is nog 100% zonder bovenleiding, behalve dan de portalen die op het viaduct van moresnet staan.

Voor de rest dr inderdaad wat bruggetjes die gerenoveerd worden.

Enne, het is toch pas in december 2008 dat ze elektrisch gaan rijden, adcht ik zo, dus dan heb je nog wel even
Zou het ? Wie heeft er al loks die dat kunnen ??
Shrek

Bericht door Shrek »

railion 8)
AzzurroNL

Bericht door AzzurroNL »

t gaat dr niet om dat ze elektrisch rijden, t gaat erom dat een aantal mooie locaties ontsierd gaan worden door die palen... :S
Shrek

Bericht door Shrek »

het gaat om de prachtige locomotieven die er dan gaan komen :wink: 189'tjes, taurusjes, en wie weet wat nog meer :D
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Shrek schreef:het gaat om de prachtige locomotieven die er dan gaan komen :wink: 189'tjes, taurusjes, en wie weet wat nog meer :D
Om nog maar te zwijgen van de locomotieven die er dan niet meer komen. :roll:
pietje

Bericht door pietje »

tja, elke vooruitgang heeft zo zijn voor- en nadelen, maar in dit geval wordt de concurrentiepositie van de spoorwegen verbeterd ten opzichte van jet wegtransport en dat is het belangrijkste voor het voortbestaan van deze lijn.
Plaats reactie