Al bovenleiding tussen Aachen en Montzen
Al bovenleiding tussen Aachen en Montzen
Hoi!
Ik wil toch zeer binnekort eens naar die dieselroute Aachen-Montzen, nu het (misschien) nog kan. Mijn doel is dan het bruggetje bij Gemmenich, is het daar nog geheel bovenleidingloos?
Bij voorbaat dank en groeten Hans!
Ik wil toch zeer binnekort eens naar die dieselroute Aachen-Montzen, nu het (misschien) nog kan. Mijn doel is dan het bruggetje bij Gemmenich, is het daar nog geheel bovenleidingloos?
Bij voorbaat dank en groeten Hans!
- trainfreak
Ik ben er vorige week geweest, en het is nog 100% zonder bovenleiding, behalve dan de portalen die op het viaduct van moresnet staan.
Voor de rest dr inderdaad wat bruggetjes die gerenoveerd worden.
Enne, het is toch pas in december 2008 dat ze elektrisch gaan rijden, adcht ik zo, dus dan heb je nog wel even
Enne, het is toch pas in december 2008 dat ze elektrisch gaan rijden, adcht ik zo, dus dan heb je nog wel even
Zou het ? Wie heeft er al loks die dat kunnen ??AzzurroNL schreef:Ik ben er vorige week geweest, en het is nog 100% zonder bovenleiding, behalve dan de portalen die op het viaduct van moresnet staan.