L4

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
steamfreak

L4

Bericht door steamfreak »

Ik ben L4 aan het nabouwen in Train Simulator voor m'n Oostende-Köln route (Antwerpen-Brussel maakt daar deel uit), L12 en 27A liggen er al.
Ik kan slechts steunen op verouderde luchtfoto's van Google Earth en een stuk tussen Luchtbal en Noorderdokken lijkt me heel raar.
De HSL lijkt daar onderbroken en kan niet zomaar een vervolg aannemen, daarvoor zou het aftakkingen van L12/27A moeten snijden.

Weet er iemand hoe de huidige situatie eraan toe gaat?

Heeft er iemand ook eventueel informatie over het sporenverloop in de onderverdiepingen van Antwerpen-Centraal?

Alvast bedankt!
Steven

Bericht door Steven »

L4 => oostende keulen? die komt daar niet eens langs :? :?
Stijn D.C.
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Die route noemt oostende - keulen

dat wordt het hoofdtraject, maar lijn 25-27 van Kulderzipken (Greg. C.) is hier aangekoppeld, waardoor L59, L12/27A/L4 erbij gekomen zijn, L12 is met een verlening tot in Roosendaal, hoe ze in NL die lijn noemen weet ik niet.

Als L4 aangelegd is ( we zitten wel met een informatietekort voor de tunnel met verdiepingen voor FN), komt L161 en dan de L36, L2... zo richting Eupen, Montzen en Keulen tenslotte.

Eigenlijk zouden we de route beter "Half België" noemen hé Frans :lol: :lol: :lol:
Steven

Bericht door Steven »

idd dan is de naamkeuze heel verwarrend als je zoiets al een route noemt
Stijn D.C.
Contacteer:

Zoiets is zeker een route, probeer het maar eens na te maken gelijk Frans, ge zult dat dan niet meer zeggen denk ik.
Spoornet zou ook niet misstaan.
FLV-FGSP

Bericht door FLV-FGSP »

Even wat in de archieven van het forum gezocht:

http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?t=1928
dentheo

Re: L4

Bericht door dentheo »

steamfreak schreef:Ik ben L4 aan het nabouwen in Train Simulator voor m'n Oostende-Köln route (Antwerpen-Brussel maakt daar deel uit), L12 en 27A liggen er al.
Ik kan slechts steunen op verouderde luchtfoto's van Google Earth en een stuk tussen Luchtbal en Noorderdokken lijkt me heel raar.
De HSL lijkt daar onderbroken en kan niet zomaar een vervolg aannemen, daarvoor zou het aftakkingen van L12/27A moeten snijden.

Alvast bedankt!
Wanneer je kijkt naar het noorden op de bruggen over het kanaal, heb je links lijn 25 dan lijn 12, dan 27.

Na station luchtbal gaat linkerspoor van lijn 12 onder lijn 25, iets verder duikt lijn 25 (dan HSL) onder rechterspoor lijn 12 en lijn 27.

HSl komt juist voor verkeerswisselaar boven en gaat dan langs autostrade naar Breda liggen trace is lichtgrijs op google.

Hoop dat dit helpt .
steamfreak

't is L27A eh, L27 is een andere lijn :wink:
Stijn D.C.
Contacteer:

onthou het zo, 27 loopt paralell met 25, 27A met L4 en 12 :wink:
dentheo

Bericht door dentheo »

Stijn D.C. schreef:onthou het zo, 27 loopt paralell met 25, 27A met L4 en 12 :wink:
Wat noem jij dan 27 en wat 27 A zijn toch maar twee sporen rond Antwerpen ?
Steven

Bericht door Steven »

27 is tussen antwerpen en brussel, 27A is van antwerpen tot de haven
Stijn D.C.
Contacteer:

Steven schreef:27 is tussen antwerpen en brussel, 27A is van antwerpen tot de haven
inderdaad

en 27B is van nekkerspoel tot in muizen, en loopt naast L53 :wink:
Steven

Bericht door Steven »

27B is van weerde tot st kathelijne waver :-) (gaat rond via muizen)
Stijn D.C.
Contacteer:

Aja, just :lol:
steamfreak

En dentheo idd dat helpt, bedankt al :)
Dat linkse spoor van L12 dat afbuigt is dus helemaal niet duidelijk op Google Earth, maar toch hier lijkt het raar, want L12 is dan nog altijd dubbelsporig...
http://img168.imageshack.us/img168/616/naamlooszd2.jpg
Jah kheb ook gemerkt dat de notatie L25/L4 iets meer naar rechts moet want daar ziet men nog de pijlers
Plaats reactie