Reden van de huur van de 40 locs: "de flexibiliteit" bij het vrachtvervoer.
Wat: TRAXX (Bombardier).
(DS-Online)
En CBRail (verhuurder van rollend materieel) gaat 15 TRAXXkes (AC en MS) bestellen bij Bombardier (Duitsland).
Voor grensoverschrijdend verkeer: 5 voor Duitsland-Oostenrijk-Hongarije, 5 voor Duitsland-Oostenrijk-Zwitserland-Italië, de rest voor Duitsland, Oostenrijk, België en Nederland.
10 zullen uitgerust zijn met ETCS2.
(Webtrains Benelux)
Patrick schreef:Reden van de huur van de 40 locs: "de flexibiliteit" bij het vrachtvervoer.
Wat: TRAXX (Bombardier).
(DS-Online)
En CBRail (verhuurder van rollend materieel) gaat 15 TRAXXkes (AC en MS) bestellen bij Bombardier (Duitsland).
Voor grensoverschrijdend verkeer: 5 voor Duitsland-Oostenrijk-Hongarije, 5 voor Duitsland-Oostenrijk-Zwitserland-Italië, de rest voor Duitsland, Oostenrijk, België en Nederland.
10 zullen uitgerust zijn met ETCS2.
(Webtrains Benelux)
Ik meen dat wij leasen bij Angel via KBC en Angel heeft momenteel een bestelling lopen voor tachtigtal ???
sncf-sncb schreef:Nog meer van die Siemens/traxx achtige loks, het begint nog saai te worden...
Men leest zoveel over volbezette lok fabrieken in Europa.
Hoeveel loks kan bv. Siemens per jaar maken ???? en Bombardier en Vosholl ???
één per week ? geeft 52 per jaar ?