Geluid HLE13

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Accelerat

Geluid HLE13

Bericht door Accelerat »

Ik zou graag eens willen horen hoe een HLE13 klinkt, vanuit de cabine als hij rijd. Ik heb youtube helemaal afgezocht maar niets gevonden...
Ook heb ik al verscheidene malen gevraagd aan de tb of het mogelijk was dat ik een stukje mee kon rijden in de cabine, maar vanwege veiligheidsredenen durfde hun niet, begrijpelijk!
Dus, heeft iemand toevallig een geluidsfragmentje of een filmpje dat in de cabine van een rijdende HLE13 is opgenomen? Liefst wanneer de loc optrekt. Want ik zou dat graag eens horen. :D
Steven

Bericht door Steven »

ik zal proberen er is eentje op te nemen als ik er de tijd voor heb en er aan denk om het te doen (ben soms nogal is verstrooid om aan zulke dingen te moeten denken)
Wover

Bericht door Wover »

Steven schreef:ik zal proberen er is eentje op te nemen als ik er de tijd voor heb en er aan denk om het te doen (ben soms nogal is verstrooid om aan zulke dingen te moeten denken)
Jij doet toch ook soms L2 he? En daar ligt de loc toch altijd richting Brussel, juist?

Dan kan je misschien beginnen opnemen vanaf het begin van L2, en eventueel ook de aankomst in Leuven, van 200-160-0, geeft zo mogelijk nog een mooier geluid vind ik :).
Steven

Bericht door Steven »

lol nog voor de tunnel van bierbeek (onder de E40) verminder je al van 200 naar 160 of minder hoor
Wover

Bericht door Wover »

Steven schreef:lol nog voor de tunnel van bierbeek (onder de E40) verminder je al van 200 naar 160 of minder hoor
Welja, daarom schreef ik 200-160-0 en niet 200-0 he :).
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Dat zou heel tof zijn Steven! :D
Plaats reactie