Alvast een dikke merci

wat kost zo'n kaart? - nog nooit gevonden aan de vervoersbewijsautomaten.Steven schreef:je kan daar ook een 10-rittenkaart van kopen zodat als tweede klasse volzet is je gewoon een lijntje moet invullen (gelijk een go pass) en je zonder meer kan plaatsnemen in eerste klasse.
klopt. Is ook verkrijgbaar als weekendretour en kost dan het verschil tussen weekendretour eerste en tweede klas.nighttrain schreef:simpel, verschil in prijs tussen 1ste en tweede klasse.
Als het al mogelijk is (ik betwijfel het enigszins), dan wordt het wel een dure grap: voor zover ik weet, wordt een klasverhoging nog steeds berekend op basis van de prijs van een normaal biljet...benoit schreef:Nog een vraagje: is er ook een klasverhoging mogelijk op de campus kaart?
mvg,
Benoit
Het verschil tussen vol tarief eerste en tweede klas bij mijn weten. Verder is een klasverhoging ook als weekendretour verkrijgbaar.MIVB-reiziger schreef:Als het al mogelijk is (ik betwijfel het enigszins), dan wordt het wel een dure grap: voor zover ik weet, wordt een klasverhoging nog steeds berekend op basis van de prijs van een normaal biljet...benoit schreef:Nog een vraagje: is er ook een klasverhoging mogelijk op de campus kaart?