Weeral iemand gegrepen :-(
Weeral iemand gegrepen :-(
Vanmorgen aan overweg bij station Dilbeek: vrouw steekt overweg over als die dicht is. Gegrepen door de trein FGSP naar Brussel. Tot 09.00 u. was er geen verkeer tussen Jette en Ternat. Honderdtal reizigers die vanuit Brussel naar Aalst spoorden, moesten wachten op een bus in Jette. Die werd om 08.00 u. aangekondigd maar die was om... 09.30 u. nog altijd niet ter plaatse. (Zegt de gazet natuurlijk.)
En ja, mijnheer Petit heeft weer mogen werken...
(DS Online)
En ja, mijnheer Petit heeft weer mogen werken...
(DS Online)
Re: Weeral iemand gegrepen :-(
En zo krijgt de NMBS een slechte naam...
De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.
Goh ja, slechte naam voor de NMBS in dit geval, ik weet toch niet hoor.
Ik zie dat 's morgens soms ook als ik sta te wachten op het perron, terwijl het belsignaal al rinkelt zijn er nog altijd auto's/voetgangers/fietsers die de overweg oversteken... Ik vraag me dan af, wat maakt het in godsnaam uit dat je daar enkele minuten moet staan wachten...
En tja Petit, als hij zo doorgaat maakt hij wel kans om in de top terecht te komen van meest gezien op tv in 2007.
Ik zie dat 's morgens soms ook als ik sta te wachten op het perron, terwijl het belsignaal al rinkelt zijn er nog altijd auto's/voetgangers/fietsers die de overweg oversteken... Ik vraag me dan af, wat maakt het in godsnaam uit dat je daar enkele minuten moet staan wachten...
En tja Petit, als hij zo doorgaat maakt hij wel kans om in de top terecht te komen van meest gezien op tv in 2007.
ik weet het niet, de meeste mensen zullen wel doorhebben dat het die mevrouw haar eigen schuld isdekooiker schreef:En zo krijgt de NMBS een slechte naam...

-
Vroeger was die lijn voor mij een verschrikking 's ochtends. altijd te laat overstekende mensen aan Essene Lombeek,St Martens Bodegem,Dilbeek,Groot-Bijgaarden.Ternat
'S avonds was anders dan staken ze over als we nog stilstonden ,maar altijd mt gesloten overweg.
het is de eerste niet en zal de laatste niet zijn.Nochtans zou het eenvoudig zij preventieve controles te doen
'S avonds was anders dan staken ze over als we nog stilstonden ,maar altijd mt gesloten overweg.
het is de eerste niet en zal de laatste niet zijn.Nochtans zou het eenvoudig zij preventieve controles te doen
ik vind dat dat heel onverantwoordelijk was van die vrouw.
1. het mag al niet, oversteken bij rode lichten
2. tis zo erg voor een machinist
3. je stuurt er ook nog ens het treinverkeer mee in de war
er zijn toch zo'n domme mensen...
4. ze had twee (schoolgaande) kinderen...melle schreef:ik vind dat dat heel onverantwoordelijk was van die vrouw.

- Dieselfreak
Ik kan niet anders dan weeral zeggen:Patrick schreef:Vanmorgen aan overweg bij station Dilbeek: vrouw steekt overweg over als die dicht is. Gegrepen door de trein FGSP naar Brussel.
E.S.D.B.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Afgelopen maandagochtend ook. Tussen Mol en Geel was er een uur lang geen treinverkeer mogelijk. Ik zat op de IR-trein 4428. In Mol kregen we van de treinbegeleider te horen dat er een persoonsongeval had plaatsgevonden tussen Mol en Geel en dat alle treinverkeer opgeschort was. Een goed uur later konden we verder rijden, maar de trein had uitzonderlijk Lier als eindbestemming.
Een aantal jongeren (die nog examen hadden op school) waren nogal onbeleefd tegen de treinbegeleider (had gezegd binnen 20 minuten kunnen we onze reis verder zetten, maar ondertussen zaten we al 40 minuten op de trein.
Dit is de eerste keer dat ik ,als bijna dagelijkse treinreiziger, geconfronteerd wordt met een zelfmoord op het spoor.
Triest.
Een aantal jongeren (die nog examen hadden op school) waren nogal onbeleefd tegen de treinbegeleider (had gezegd binnen 20 minuten kunnen we onze reis verder zetten, maar ondertussen zaten we al 40 minuten op de trein.
Dit is de eerste keer dat ik ,als bijna dagelijkse treinreiziger, geconfronteerd wordt met een zelfmoord op het spoor.
Triest.
Dieselfreak schreef:Ik kan niet anders dan weeral zeggen:Patrick schreef:Vanmorgen aan overweg bij station Dilbeek: vrouw steekt overweg over als die dicht is. Gegrepen door de trein FGSP naar Brussel.
E.S.D.B.
E S D B ?

- Dieselfreak
Eigen Schuld, Dikke Bult
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
ah haha nice 1,
maar het blijft spijtig natuurlijk, vooral voor de kinderen.
maar het blijft spijtig natuurlijk, vooral voor de kinderen.