Weeral iemand gegrepen :-(

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Patrick

Weeral iemand gegrepen :-(

Bericht door Patrick »

Vanmorgen aan overweg bij station Dilbeek: vrouw steekt overweg over als die dicht is. Gegrepen door de trein FGSP naar Brussel. Tot 09.00 u. was er geen verkeer tussen Jette en Ternat. Honderdtal reizigers die vanuit Brussel naar Aalst spoorden, moesten wachten op een bus in Jette. Die werd om 08.00 u. aangekondigd maar die was om... 09.30 u. nog altijd niet ter plaatse. (Zegt de gazet natuurlijk.)
En ja, mijnheer Petit heeft weer mogen werken...
(DS Online)
dekooiker

Re: Weeral iemand gegrepen :-(

Bericht door dekooiker »

En zo krijgt de NMBS een slechte naam...
De trein.
Alleen voor durvers.
christophe

Bericht door christophe »

Goh ja, slechte naam voor de NMBS in dit geval, ik weet toch niet hoor.
Ik zie dat 's morgens soms ook als ik sta te wachten op het perron, terwijl het belsignaal al rinkelt zijn er nog altijd auto's/voetgangers/fietsers die de overweg oversteken... Ik vraag me dan af, wat maakt het in godsnaam uit dat je daar enkele minuten moet staan wachten...

En tja Petit, als hij zo doorgaat maakt hij wel kans om in de top terecht te komen van meest gezien op tv in 2007.
Shrek

Bericht door Shrek »

dekooiker schreef:En zo krijgt de NMBS een slechte naam...
ik weet het niet, de meeste mensen zullen wel doorhebben dat het die mevrouw haar eigen schuld is :roll:
nighttrain

Bericht door nighttrain »

Vroeger was die lijn voor mij een verschrikking 's ochtends. altijd te laat overstekende mensen aan Essene Lombeek,St Martens Bodegem,Dilbeek,Groot-Bijgaarden.Ternat
'S avonds was anders dan staken ze over als we nog stilstonden ,maar altijd mt gesloten overweg.
het is de eerste niet en zal de laatste niet zijn.Nochtans zou het eenvoudig zij preventieve controles te doen
melle

Bericht door melle »

ik vind dat dat heel onverantwoordelijk was van die vrouw.
1. het mag al niet, oversteken bij rode lichten
2. tis zo erg voor een machinist
3. je stuurt er ook nog ens het treinverkeer mee in de war

er zijn toch zo'n domme mensen...
Steve

Bericht door Steve »

melle schreef:ik vind dat dat heel onverantwoordelijk was van die vrouw.
1. het mag al niet, oversteken bij rode lichten
2. tis zo erg voor een machinist
3. je stuurt er ook nog ens het treinverkeer mee in de war

er zijn toch zo'n domme mensen...
4. ze had twee (schoolgaande) kinderen... :?
Dieselfreak

Bericht door Dieselfreak »

Patrick schreef:Vanmorgen aan overweg bij station Dilbeek: vrouw steekt overweg over als die dicht is. Gegrepen door de trein FGSP naar Brussel.
Ik kan niet anders dan weeral zeggen:

E.S.D.B.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
wrpint

Bericht door wrpint »

Afgelopen maandagochtend ook. Tussen Mol en Geel was er een uur lang geen treinverkeer mogelijk. Ik zat op de IR-trein 4428. In Mol kregen we van de treinbegeleider te horen dat er een persoonsongeval had plaatsgevonden tussen Mol en Geel en dat alle treinverkeer opgeschort was. Een goed uur later konden we verder rijden, maar de trein had uitzonderlijk Lier als eindbestemming.

Een aantal jongeren (die nog examen hadden op school) waren nogal onbeleefd tegen de treinbegeleider (had gezegd binnen 20 minuten kunnen we onze reis verder zetten, maar ondertussen zaten we al 40 minuten op de trein.

Dit is de eerste keer dat ik ,als bijna dagelijkse treinreiziger, geconfronteerd wordt met een zelfmoord op het spoor.
Triest.
jumper

Bericht door jumper »

Dieselfreak schreef:
Patrick schreef:Vanmorgen aan overweg bij station Dilbeek: vrouw steekt overweg over als die dicht is. Gegrepen door de trein FGSP naar Brussel.
Ik kan niet anders dan weeral zeggen:

E.S.D.B.

E S D B ? :)
Dieselfreak

Bericht door Dieselfreak »

Eigen Schuld, Dikke Bult
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
jumper

Bericht door jumper »

ah haha nice 1,

maar het blijft spijtig natuurlijk, vooral voor de kinderen.
Plaats reactie