RAIL4CHEM Slurry trein te Rhodesie Antwerpen;NIEUWE CLASS 66
RAIL4CHEM Slurry trein te Rhodesie Antwerpen;NIEUWE CLASS 66
Aan allen,
31 december 2007 zal Rail4Chem de eerste trein rijden naar de plant van Imerys te Antwerpen Rhodhesië. Het traject zal van Aken naar Antwerpen zijn.
Het vertrek zal voorzien zijn om 08.00 te Montzen en aankomst voorzien om 11.00 te Antwerpen.
Het belangrijkste van dit verhaal is namelijk dat Rail4Chem met de nieuwe CLASS 66 TYPE2 dit traject zal rijden. De naam van de loc is CB1000.
31 december 2007 zal Rail4Chem de eerste trein rijden naar de plant van Imerys te Antwerpen Rhodhesië. Het traject zal van Aken naar Antwerpen zijn.
Het vertrek zal voorzien zijn om 08.00 te Montzen en aankomst voorzien om 11.00 te Antwerpen.
Het belangrijkste van dit verhaal is namelijk dat Rail4Chem met de nieuwe CLASS 66 TYPE2 dit traject zal rijden. De naam van de loc is CB1000.
Re: RAIL4CHEM Slurry trein te Rhodesie Antwerpen;NIEUWE CLASS 66
Zijn dit de beter trillings-gedempte voor de machinist of de "properdere versie" ?r4c schreef:Aan allen,
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Het is eigenlijk gewoon het Type 2, Rail4Chem heeft er al eentje rijden onder de naam Wessel. Deze rijdt in NLdentheo schreef:Zijn dit de beter trillings-gedempte voor de machinist of de "properdere versie" ?r4c schreef:Aan allen,
Ik ga ook proberen van langs L27A te wachten (hopelijk regent het niet
)

Alvast bedankt, als je foto's hebt mag je ze ook altijd doorsturen éOMC schreef:Ik ga ook proberen van langs L27A te wachten (hopelijk regent het niet)
Np, ofwel post ik ze hier ofwel zet ik ze op m'n websiter4c schreef:Alvast bedankt, als je foto's hebt mag je ze ook altijd doorsturen éOMC schreef:Ik ga ook proberen van langs L27A te wachten (hopelijk regent het niet)

Weet je btw de doorkomsturen van de rit op 31/12? (maakt ni uit welke plaats, ma liefst FCV :p)
vergeet dat maar dat het de CB 1000 is want die mach alleen bollen tussen duitsland en Polen
ofwel is het PB01 of PB02 of PB 17 of heel miss CB 1001
ofwel is het PB01 of PB02 of PB 17 of heel miss CB 1001
Dan ben je slecht ingelicht vriend, want het is toch de CB1000
de de gooote class 66 staat dit Leased to: Rail4Chem (Germany) CB1000
(equipped for Germany and Poland only)
Ik weet niet waar je deze info hebt, maar heb gisteren email contact gehad met de baas:5941 schreef:de de gooote class 66 staat dit Leased to: Rail4Chem (Germany) CB1000
zijn antwoord was:
DAT DE ONGELOVIGE KOMEN KIJKEn
VERTREK IS BEVESTIGD om 08.00 MONTZEN
Weet je btw de doorkomsturen van de rit op 31/12? (maakt ni uit welke plaats, ma liefst FCV :p)
Als vertek om 8.00 is, normaal om 10.00 In berchem doortocht
Als vertek om 8.00 is, normaal om 10.00 In berchem doortocht
Dit ids de site waar ik mijn info haalder4c schreef:Ik weet niet waar je deze info hebt, maar heb gisteren email contact gehad met de baas:5941 schreef:de de gooote class 66 staat dit Leased to: Rail4Chem (Germany) CB1000
zijn antwoord was:
DAT DE ONGELOVIGE KOMEN KIJKEn
VERTREK IS BEVESTIGD om 08.00 MONTZEN
http://www.class66.railfan.nl/data/20058725-006.htm
beste 5941 ik heb geleerd dat niet alle info altijd even juist en actueel is die op een website van een liefhebber staat. zelfs op een officiele site van verschillende bedrijven durft de info wel is te laat onderworpen worden aan een update.
En geloof zeker niet wat ze allemaal zeggen meestal is de helft zever in pakjes!