Brugse waaghals geëlektrocuteerd in station Bertrix
Een jongeman uit Brugge verkeert in levensgevaar nadat hij geëlektrocuteerd raakte toen hij een kabel aanraakte van een trein die in het station van Bertrix stilstond. Dat is vernomen van de brandweer van Bertrix.
In de nacht van zondag op maandag ging een groepje jongeren die in de buurt van Bertrix logeerden naar het station. Ze wandelden er op de sporen en een van hen, de 20-jarige Hans C. uit Brugge, klom op een stilstaande trein. Op een bepaald moment raakte de jongen een kabel aan, die 25.000 volt door zijn lichaam joeg. De jongen raakte erg verbrand en viel van de wagon.
De andere jongeren verwittigden de hulpdiensten. De Bruggeling werd zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis van Libramont. Hij is voor 80 procent verbrand en zweeft tussen leven en dood. (belga/sps)
Bron: HLN.be
Een jongeman uit Brugge verkeert in levensgevaar nadat hij geëlektrocuteerd raakte toen hij een kabel aanraakte van een trein die in het station van Bertrix stilstond. Dat is vernomen van de brandweer van Bertrix.
In de nacht van zondag op maandag ging een groepje jongeren die in de buurt van Bertrix logeerden naar het station. Ze wandelden er op de sporen en een van hen, de 20-jarige Hans C. uit Brugge, klom op een stilstaande trein. Op een bepaald moment raakte de jongen een kabel aan, die 25.000 volt door zijn lichaam joeg. De jongen raakte erg verbrand en viel van de wagon.
De andere jongeren verwittigden de hulpdiensten. De Bruggeling werd zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis van Libramont. Hij is voor 80 procent verbrand en zweeft tussen leven en dood. (belga/sps)
Bron: HLN.be
Re: Brugse waaghals geëlektrocuteerd in station Bertrix
Ja klopt.Steven schreef:1 woord = DOM
Nuja, wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten he..
Maar toch zal de vraag van de familie van het slachtoffer weer komen: "Hoe is het mogelijk dat je die 25kV gewoon kan aanraken?"
Ik veronderstel hierbij dat hij op een of andere ladder van een goederenwagon geklommen is, om dan de bovenleiding aan te raken... Hoe zou dit anders kunnen gebeurd zijn?
Ik veronderstel hierbij dat hij op een of andere ladder van een goederenwagon geklommen is, om dan de bovenleiding aan te raken... Hoe zou dit anders kunnen gebeurd zijn?
Hoe dom kun je inderdaad zijn, blijf daar toch vanaf! dat zijn geen draden om uw was op te gaan hangen he!
"Oje van Bruhhe zied, zet joen vanachter"... 

Werner schreef:Maar toch zal de vraag van de familie van het slachtoffer weer komen: "Hoe is het mogelijk dat je die 25kV gewoon kan aanraken?"
in het artikel staat duidelijk dat hij op een stilstaande trein is gekropen. hoe anders kan je er aan, als je 20 bent mag je toch verwachten al een beetje hersens te hebben om te weten dat je zoiets niet doet.
Op 20 jaar zijn de hersens nog niet volgroeid, ligt het daar aan?
Gebeurde dit onder het motto 'alles moet kunnen' of denken die mannen nu echt geen 2 keer na?
Het zal zijn laatste stommiteit zijn geweest want 80% verbrand overleeft niemand.
Gebeurde dit onder het motto 'alles moet kunnen' of denken die mannen nu echt geen 2 keer na?
Het zal zijn laatste stommiteit zijn geweest want 80% verbrand overleeft niemand.
De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.
Het zou mij niet verwonderen dat het eerder aan dronkenschap ofzo ligt, eerder dan aan stommigheid..
Beesty schreef:Het zou mij niet verwonderen dat het eerder aan dronkenschap ofzo ligt, eerder dan aan stommigheid..
jongeren die stoer doen onder elkaar moeten daarom nog niet zat zijn
Ik vermoed meer dronkenschap. Tis avond en ze logeerden dicht in de buurt. Dusjah. Ik denk niet dat er nog jongeren zijn die in het weekend savonds nuchter zullen zijn als ze de dag erna niet moeten opstaan.
Lekker genuanceerd...Peche schreef:Ik denk niet dat er nog jongeren zijn die in het weekend savonds nuchter zullen zijn als ze de dag erna niet moeten opstaan.

Kan me alleen aansluiten bij wat Frank zegt.
Op zo'n reacties is het zelfs niet de moeite te reageren
BDJ
Op zo'n reacties is het zelfs niet de moeite te reageren

BDJ
tja mensen veralgemenen graag he, je ziet tot welke reacties dat kan komen dan.
Jah sorry
Kzal het anders formuleren. Er zijn veel jongeren. Waaronder ik ook eigenlijk niet bij hoor.
Maar toch als je eens uitgaat zie je wel bijna overal rond je bezeten mensen...
Een pintje mag wel goed smaken maar moet nog altijd met verstand gedronken worden.

Kzal het anders formuleren. Er zijn veel jongeren. Waaronder ik ook eigenlijk niet bij hoor.
Maar toch als je eens uitgaat zie je wel bijna overal rond je bezeten mensen...
Een pintje mag wel goed smaken maar moet nog altijd met verstand gedronken worden.