Ik ben van plan om er heen te gaan, wie nog meer?Spoorweg Transport Museum
Het spoorwegmuseum van Kinkempois bestaat 20 jaar.
Op zaterdag 24 mei en zondag 25 mei 2008 wordt een verjaardags week-end georganiseerd.
van 9 u tot 18 u
Rue du Chêne, 3
4031 Angleur
Schrijft het in uw agenda,
de details zullen volgen
Voorzitter Ghislain Lallemend
Kinkempois 20 jaar
Kinkempois 20 jaar
Zojuist in mijn mailbox gekregen:
- trainfreak
Re: Kinkempois 20 jaar
Wat is er daar allemaal te zien? Want ik ken nog een museum in Brussel-Noord... 

Ik weet niet hoor, maar rollend materieel is er helemaal niet, zo schijnt het
Modelbouw, wat bordjes en seinen, een nagebouwd loket, een seinhuis, er hangt wat bovenleiding gespannen... 
Kijk maar

Kijk maar
euh in kinkenpois?Fles schreef:Ik weet niet hoor, maar rollend materieel is er helemaal niet, zo schijnt hetModelbouw, wat bordjes en seinen, een nagebouwd loket, een seinhuis, er hangt wat bovenleiding gespannen...
Kijk maar
dat is dus wel een grote werkplaats...

Dat is het museum zelf (binnen), maar er staat wel degelijk wat materieel. Bij de laatste 'portes ouvertes' in oktober 2007 (http://www.museedekinkempois.be/PORTE%20OUVERTE.html) kun je zien dat er ondere een 16, 26, 51, 60 en 63 waren. En voor hun twintigjarige bestaan zou je toch verwachten dat ze iets treffelijks van stal halen...Fles schreef:Ik weet niet hoor, maar rollend materieel is er helemaal niet, zo schijnt hetModelbouw, wat bordjes en seinen, een nagebouwd loket, een seinhuis, er hangt wat bovenleiding gespannen...
Kijk maar

Er staat ook details volgen nog. Maar geloof me het is meer als de vorige "Port ouverte."
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Gewoonlijk zetten ze er nog ander materieel.
De CW is trouwens vlakbij. Onder andere de 55ers, 27ers worden er onderhouden. Er staat op de koer nog ander oud materieel, weliswaar te verkommeren.
De CW is trouwens vlakbij. Onder andere de 55ers, 27ers worden er onderhouden. Er staat op de koer nog ander oud materieel, weliswaar te verkommeren.
Ik bevestig wat Mark7758 zegt, het zal meer zijn dan normaal, misschien zelfs veel meer...
Ondergetekende paljas is immers al bezig op vraag van Ghislain het één en ander te regelen
Greetz,
Sven
Ondergetekende paljas is immers al bezig op vraag van Ghislain het één en ander te regelen

Greetz,
Sven