reeks 77 in Brussel
reeks 77 in Brussel
Deze voormiddag zag ik in Brussel-Noord een lege autotrein met op kop locomotief 7839 in de richting van de Noord-Zuidverbinding rijden. Dat is toch raar, hé, ik dacht dat er geen goederentreinen door de Noord-Zuid reden, en dan zeker geen diesels... Wie weet meer hierover? Zijn er problemen op lijn 26?
Een tijdje later zag ik de twee TVM-diesels uit de Noord-Zuid komen en richting Schaarbeek rijden. Weer problemen met de Thalys?
P.S. Vanuit mijn (voorlopige) bureau heb ik een mooi uitzicht op het station Brussel-Noord.
Een tijdje later zag ik de twee TVM-diesels uit de Noord-Zuid komen en richting Schaarbeek rijden. Weer problemen met de Thalys?
P.S. Vanuit mijn (voorlopige) bureau heb ik een mooi uitzicht op het station Brussel-Noord.
Re: reeks 77 in Brussel
Tommy heeft toch ooit ook met twee 77'en door de NZV gereden? Er staan hier zelfs foto's van op het forum, zie hier voor de reportage..Arafi schreef:Deze voormiddag zag ik in Brussel-Noord een lege autotrein met op kop locomotief 7839 in de richting van de Noord-Zuidverbinding rijden. Dat is toch raar, hé, ik dacht dat er geen goederentreinen door de Noord-Zuid reden, en dan zeker geen diesels... Wie weet meer hierover? Zijn er problemen op lijn 26?
Gelieve webcam te installerenArafi schreef: [knip]

Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Dat is aflossing van de wacht in Vorst.Arafi schreef:Een tijdje later zag ik de twee TVM-diesels uit de Noord-Zuid komen en richting Schaarbeek rijden. Weer problemen met de Thalys?
Groeten,
Joris De Mol
de tvm diesels staan overwegens in vorst maar voor onderhoud gaan ze naar schaarbeek dat kan door de nzv of via L28, de reeks 77 is al een ruime tijd te zien door de nzv, tegenwoordig hebben ze ook in schaarbeek een paar diensten met deze reeks, onder meer om de treinen van audi brussels te gaan halen en over te brengen naar schaarbeek vorming, dat kan dus ook via de nzv of L28 afhankelijk van het uur zo een beetje
over enkele jared wordt die grote rode brug over de uitrit van brussel-zuid richting vorst half afgebroken en verlengd. Alle treinen die normaal over die brug rijden zullen dan ook door de NZV moeten
heb ik horen zeggen...

Laatst gewijzigd door Shrek op 18 jan 2008, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Meen je dat?Shrek schreef:over enkele jared wordt die grote rode brug over de uitrit van brussel-zuid richting vorst half afgebroken en verlengd. Alle treinen die normaal over die brug rijden zullen dan ook door de NZV moeten

Ze klagen nu al dat de nzv verzadigd is.
Wat er afgebroken en verlegd wordt, is het viaduct van lijn28/3 (dat de inritsporen van FBMZ schuin dwarst).
Bron : document te vinden in http://www.bttb.be/L.50A.pdf
Bron : document te vinden in http://www.bttb.be/L.50A.pdf