dit is het enige wat je te zien krijgt, een leeg station zonder treinverkeer...

Hoe snel begint een spoorstaaf dan wel te roesten?door het ontbrekende treinverkeer zie je al wat roest tevoorschijn komen
hangt van het weer af, als het een weekje zomers droog is valt dat mee hoor kan dat perfect een dag of drie duren voor je iets ziet, bij regen zie je het al vanaf de eerste dagPatrick schreef:Hoe snel begint een spoorstaaf dan wel te roesten?door het ontbrekende treinverkeer zie je al wat roest tevoorschijn komen
Begrijp ik hieruit dat in België wel op vervoersbewijzen wordt gecontroleerd bij treinvervangend vervoer?enrico8509 schreef:...De pendelbus naar schellebelle met de conducteur als je goed kijkt vooraan in de bus...
er kan idd controle zijn op deze vervangende bussen.JeePee schreef:Begrijp ik hieruit dat in België wel op vervoersbewijzen wordt gecontroleerd bij treinvervangend vervoer?enrico8509 schreef:...De pendelbus naar schellebelle met de conducteur als je goed kijkt vooraan in de bus...
het waren controles op de vervangde bus, dit is toch iets van de nmbs dus je moet toch je ticket bij je hebben? anders neem je de gewone bus.Steven schreef:er kan idd controle zijn op deze vervangende bussen.JeePee schreef:Begrijp ik hieruit dat in België wel op vervoersbewijzen wordt gecontroleerd bij treinvervangend vervoer?enrico8509 schreef:...De pendelbus naar schellebelle met de conducteur als je goed kijkt vooraan in de bus...
die werd ook vervangen door pendelbussen maar niet de hele dienst ik denk tot melle stationTrainspotterke schreef:Dat betekent dus ook dat de L-trein tussen Gent-Sint-Pieters en Zottegem niet reed?