1. Overkapping met bordje

Waren jullie wel degelijk met een sedan of misschien toch een hatchback of zo?Fles schreef:[ ... ] voor mij wilden ze nog wel even naar het station rijden, maar dan wel opschieten [ ... ]
Bordensteker schreef:Waren jullie wel degelijk met een sedan of misschien toch een hatchback of zo?Fles schreef:[ ... ] voor mij wilden ze nog wel even naar het station rijden, maar dan wel opschieten [ ... ]
dus waarom wou je dan 12 fotos achterhouden?Fles schreef:Mwoa, wees maar eerlijk hoor Bart, het stelt niet veel voorMaar hey, het is toch IETS neh?
Dat heet "kwalitatieve selectie". Andere bewerkingen voorafgaand aan publicatie omvatten bijvoorbeeld resizen en rechtop zetten. Ik ken ook mensen die gewoon blind hun hele kaartje legen op hun webspace ("10.000 Terabyte voor een dubbeltje! Klik nu!" etc ), en dan krijg je een topic met 193 foto's, waarvan de helft mislukt, en de helft gekanteld. En alles veel te groot, zodat het knaters traag laadt allemaal. Not cool.Shrek schreef:dus waarom wou je dan 12 fotos achterhouden?Fles schreef:Mwoa, wees maar eerlijk hoor Bart, het stelt niet veel voorMaar hey, het is toch IETS neh?
Dat hangt heel erg van die regio's af. Sinds enige jaren mogen die zo wat zelf beslissen wat ze uitgeven aan nieuwe treinstellen, dienstregeling e.d. Je kan dus hebben dat je oude kassen hebt en amper een treinaanbod die naam waardig, nieuwe treinen die amper rijden, oude treinen met een deftig aanbod, of nieuwe treinen met een deftig aanbod. Al is er wel een vernieuwingsgolf geweest bij de SNCF, nogal wat heel oude stakkers zijn buiten dienst gesteld.Arnenys schreef:Chique station, propere perrons en hedendaags treinstel zo te zien.![]()
Toch iets wat de nmbs zelfs in haar belangrijkste stations niet kan waarmaken.
En ik die dacht dat het regionaal spoorverkeer in Frankrijk het ergste van West Europa was