Drie minuten in Sedan

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Fles

Drie minuten in Sedan

Bericht door Fles »

Sedan, zondag 27 januari 2008.

1. Overkapping met bordje Afbeelding 2. De kop van de stoptrein naar Charleville-Mézières, met in de verte wat cargo-shizzle Afbeelding 3. De voorgevel van het station. Afbeelding Ik was in Bouillon met een groepje vrienden van wie verder niemand iets om treinen geeft. Maar okee, voor mij wilden ze nog wel even naar het station rijden, maar dan wel opschieten :!: Dus ik heb in 3 minuten 15 foto's gemaakt en verder ging het weer.
Shrek

Re: Drie minuten in Sedan

Bericht door Shrek »

de andere 12 graag :mrgreen:
Fles

Bericht door Fles »

Okee joh :lol:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Fles op 28 jan 2008, 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Shrek

Bericht door Shrek »

leuke fotos :mrgreen:
Fles

Bericht door Fles »

En de vijftiende. Tellen blijft een moeilijk verhaal ;)
Afbeelding
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Knappe reportage.

BDJ
Fles

Bericht door Fles »

Mwoa, wees maar eerlijk hoor Bart, het stelt niet veel voor ;) Maar hey, het is toch IETS neh? :)
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Koppige ikke:
Knappe reportage :mrgreen:

En dat is gemeend.

BDJ
Fles

Bericht door Fles »

Dank u, dank u 8)
Bordensteker

Bericht door Bordensteker »

Fles schreef:[ ... ] voor mij wilden ze nog wel even naar het station rijden, maar dan wel opschieten [ ... ]
Waren jullie wel degelijk met een sedan of misschien toch een hatchback of zo? :wink:
Fles

Bericht door Fles »

Bordensteker schreef:
Fles schreef:[ ... ] voor mij wilden ze nog wel even naar het station rijden, maar dan wel opschieten [ ... ]
Waren jullie wel degelijk met een sedan of misschien toch een hatchback of zo? :wink:

:lol: Nee, niet eens. 2 stationwagons, een Peug 309 en een Ford Fiesta :D
Arnenys

Bericht door Arnenys »

Chique station, propere perrons en hedendaags treinstel zo te zien. :o
Toch iets wat de nmbs zelfs in haar belangrijkste stations niet kan waarmaken.
En ik die dacht dat het regionaal spoorverkeer in Frankrijk het ergste van West Europa was :)
Shrek

Bericht door Shrek »

Fles schreef:Mwoa, wees maar eerlijk hoor Bart, het stelt niet veel voor ;) Maar hey, het is toch IETS neh? :)
dus waarom wou je dan 12 fotos achterhouden? :mrgreen:
Fles

Bericht door Fles »

Shrek schreef:
Fles schreef:Mwoa, wees maar eerlijk hoor Bart, het stelt niet veel voor ;) Maar hey, het is toch IETS neh? :)
dus waarom wou je dan 12 fotos achterhouden? :mrgreen:
Dat heet "kwalitatieve selectie". Andere bewerkingen voorafgaand aan publicatie omvatten bijvoorbeeld resizen en rechtop zetten. Ik ken ook mensen die gewoon blind hun hele kaartje legen op hun webspace ("10.000 Terabyte voor een dubbeltje! Klik nu!" etc ), en dan krijg je een topic met 193 foto's, waarvan de helft mislukt, en de helft gekanteld. En alles veel te groot, zodat het knaters traag laadt allemaal. Not cool.

Maar voorts, ach, drie minuten dus he, het is niet alsof er een heuse reis gemaakt is :)
groentje

Bericht door groentje »

Arnenys schreef:Chique station, propere perrons en hedendaags treinstel zo te zien. :o
Toch iets wat de nmbs zelfs in haar belangrijkste stations niet kan waarmaken.
En ik die dacht dat het regionaal spoorverkeer in Frankrijk het ergste van West Europa was :)
Dat hangt heel erg van die regio's af. Sinds enige jaren mogen die zo wat zelf beslissen wat ze uitgeven aan nieuwe treinstellen, dienstregeling e.d. Je kan dus hebben dat je oude kassen hebt en amper een treinaanbod die naam waardig, nieuwe treinen die amper rijden, oude treinen met een deftig aanbod, of nieuwe treinen met een deftig aanbod. Al is er wel een vernieuwingsgolf geweest bij de SNCF, nogal wat heel oude stakkers zijn buiten dienst gesteld.
Alsace, Nord-Pas-de-Calais en nog enkele doen het naar verluidt redelijk, Lorraine en Bourgogne heel wat minder. Geen idee wat betreft Champagne-Ardenne.
Plaats reactie