Oh ja, en de oogst

Nachtnet sucks big time inderdaad. Maar voor 1 etappe is het goed te doentreinbruno schreef:@ fles: gij hebt wel veel over om eens een dagje te gaan touren: het nachtnet![]()
hoeveel tickets hebt gij wel moeten kopen
hahaha misschien heeft hij zich getattoeerd13'erke schreef:Mooie foto's, maar wie heeft mijn broer (de 1357) zo beklad, grrrr
Afgelopen zondag 24 februari was hetSteven schreef:euh beste fles op welke dag heb je de trip gemaakt? als het weekend is, is het idd met een C, maar ik wil u er wel attent op maken dat er deze maand een aantal weekends zijn dat er daar werken op die lijn waren met aangepaste dienstregelingen.
ik heb hier het pdf bestand met de werken van de maand waar er idd voor die zondag werken zijn met invloed op de dienstregeling voor de IC M, krijg het hier enkel niet online geplaatstFles schreef:Afgelopen zondag 24 februari was hetSteven schreef:euh beste fles op welke dag heb je de trip gemaakt? als het weekend is, is het idd met een C, maar ik wil u er wel attent op maken dat er deze maand een aantal weekends zijn dat er daar werken op die lijn waren met aangepaste dienstregelingen.
Tips voor de volgende keer:Fles schreef:kaartjes: dat viel nog mee eigenlijk. Een dagkaart voor NL (€ 25,00), een enkeltje Roosendaal - Antwerpen (€ 7,50, en geen controle, dus binnen 2 maanden kan ik nogmaals), 4 strippen (of hoe noem je dat) op een Rail-Pass (4 x € 6,90 = € 27,60) en een enkeltje Visé - Maastricht (€ 3,80). Samen € 63,90. Nog exclusief een spoorboekje en BVO. Ja, het loopt inderdaad wel tegen de 100 euro aan...
De NMBS is alleen zo "handig" met het bekendmaken van vervangende dienstregelingen, dat veel mensen er gewoon geen kennis van nemen of zelfs van kunnen nemen. De klantendienst bestond het een jaar of 2 geleden zelfs nog om te stellen dat het "ondoenlijk" was om de wijzigingen in de planner op te nemen.Steven schreef:ik heb hier het pdf bestand met de werken van de maand waar er idd voor die zondag werken zijn met invloed op de dienstregeling voor de IC M, krijg het hier enkel niet online geplaatstFles schreef:Afgelopen zondag 24 februari was hetSteven schreef:euh beste fles op welke dag heb je de trip gemaakt? als het weekend is, is het idd met een C, maar ik wil u er wel attent op maken dat er deze maand een aantal weekends zijn dat er daar werken op die lijn waren met aangepaste dienstregelingen.