Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
trainman
Berichten: 156 Lid geworden op: 05 feb 2006, 19:47
Locatie: Herzele
Bericht
door trainman » 06 apr 2006, 22:42
Ook de NMBS-locomotieven en –treinbestuurders zijn gehomologeerd om bij onze oosterburen te kunnen rijden
Bron : persbericht NMBS op hun website
"De NMBS-locomotieven" : over welke lokomotieven hebben ze het hier ? een aantal 77's die voorzien zijn van de nodige uitrusting om in Duitsland te rijden en over de 1601 en 1602 of zo ?
Steven
Berichten: 23031 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 07 apr 2006, 02:00
en een paar 55-ers
Tim
Berichten: 1234 Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29
Bericht
door Tim » 07 apr 2006, 23:06
Dat zijn de 7771-7790 en 5507, 5517, 5523, 5526 en 5533.
HLE 1601 & 1602 hebben slechts toelating tot Aachen.
antwerpen noord tbs
Bericht
door antwerpen noord tbs » 08 apr 2006, 15:12
Dat zijn de 7771-7790 en 5507, 5517, 5523, 5526 en 5533.
Die 55 zijn NIET toegelaten in Duitsland , ze werden er afgekeurd en mogen enkel tot Aken West en in heel NL rijden.
Tim
Berichten: 1234 Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29
Bericht
door Tim » 08 apr 2006, 15:17
Ha zo, dan gaan ze waarschijnlijk ook hun Indusi installatie niet behouden?
Trainspotterke
Bericht
door Trainspotterke » 08 apr 2006, 18:17
antwerpen noord tbs schreef: Dat zijn de 7771-7790 en 5507, 5517, 5523, 5526 en 5533.
Die 55 zijn NIET toegelaten in Duitsland , ze werden er afgekeurd en mogen enkel tot Aken West en in heel NL rijden.
Allé, dan zitten wij hier dus onnodig geld te steken in het voorzien van een aantal 55's van PZB 90...
Elgar
Berichten: 637 Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:41
Bericht
door Elgar » 08 apr 2006, 18:20
Ze gaan de PZB van die 55ers in bepaalde 77ers steken.