Kreunende omroep in Nederlandse trein
Kreunende omroep in Nederlandse trein
Kreunende omroep in Nederlandse trein
De omroepinstallatie van een treinstel op het traject Zwolle-Leeuwarden heeft voor grote commotie gezorgd. Ter hoogte van station Wolvega werden de speakers aangezet en verwachtten de reizigers te horen welk station er op komst was. Er was echter een ander hoogtepunt van de reis op komst, namelijk het orgasme van de conducteur.
Omstreeks kwart over vier naderde de trein vanuit Zwolle het station van Wolvega. Normaal gesproken wordt dan omgeroepen waar de trein zich bevindt. Dit keer kwam er geen "Station Wolvega" uit de speaker, maar een luid gekreun. Samen met andere beeldende geluiden deed dit de wagons volledig verstommen. "Pubers lachten, bejaarden sloegen hun handen voor hun ogen en niemand wist eigenlijk wat er aan de hand was," zei een passagier.
Dat de sexualisering van de samenleving toeneemt werd lacherig opgemerkt door een andere passagier. "Blijkbaar is het tegenwoordig heel normaal om je sexuele behoefte te bevredigen en daar iedereen van mee te laten genieten." Toen verschillende reizigers, ook aanwezig in treinstel 4207 (type ICM-4), het aanwezige NS-personeel om commentaar vroeg over het voorval, werd er droog geantwoord met: "Geen commentaar."
De omroepinstallatie van een treinstel op het traject Zwolle-Leeuwarden heeft voor grote commotie gezorgd. Ter hoogte van station Wolvega werden de speakers aangezet en verwachtten de reizigers te horen welk station er op komst was. Er was echter een ander hoogtepunt van de reis op komst, namelijk het orgasme van de conducteur.
Omstreeks kwart over vier naderde de trein vanuit Zwolle het station van Wolvega. Normaal gesproken wordt dan omgeroepen waar de trein zich bevindt. Dit keer kwam er geen "Station Wolvega" uit de speaker, maar een luid gekreun. Samen met andere beeldende geluiden deed dit de wagons volledig verstommen. "Pubers lachten, bejaarden sloegen hun handen voor hun ogen en niemand wist eigenlijk wat er aan de hand was," zei een passagier.
Dat de sexualisering van de samenleving toeneemt werd lacherig opgemerkt door een andere passagier. "Blijkbaar is het tegenwoordig heel normaal om je sexuele behoefte te bevredigen en daar iedereen van mee te laten genieten." Toen verschillende reizigers, ook aanwezig in treinstel 4207 (type ICM-4), het aanwezige NS-personeel om commentaar vroeg over het voorval, werd er droog geantwoord met: "Geen commentaar."
Re: Kreunende omroep in Nederlandse trein
Heeft er niemand gevraagd of het leuk was?
Neenee alle gekheid op een stokje, dit zijn situaties die allesbehalve professioneel zijn, en dan nog toevallig het omroepsysteem in werking zetten ...

Re: Kreunende omroep in Nederlandse trein
Mja. Ik heb nog steeds mijn twijfels over de authenticiteit van het geheel.
Re: Kreunende omroep in Nederlandse trein
Ja, het is waarschijnlijk die hacker geweest die daar die verkeersborden, nieuwsuitzending, treinaankondigingen enzo kraakte en dan de beelden op youtube zette.Fles schreef:Mja. Ik heb nog steeds mijn twijfels over de authenticiteit van het geheel.

Maar ja, die was ook al ontmaskerd als nep zekers

Re: Kreunende omroep in Nederlandse trein
In Brugge gisteren ook iets gelijkaardigs, maar niet zo extreem.
De speakers gingen ook aan, waarna we een minuut van het gehijg van de omroeper mochten meegenieten, gevolgd door al stotterend te zeggen dat de IC-trein naar Eupen in aantocht was naar spoor 9. 10 seconden later kwamen ook nog de stops van de trein aan bod.

De speakers gingen ook aan, waarna we een minuut van het gehijg van de omroeper mochten meegenieten, gevolgd door al stotterend te zeggen dat de IC-trein naar Eupen in aantocht was naar spoor 9. 10 seconden later kwamen ook nog de stops van de trein aan bod.

Re: Kreunende omroep in Nederlandse trein
'k Heb op een Playmobil nog het gesprek kunnen volgen van de bestuurder met de TBG, weet niet meer waar het over ging, maar de afsluitende zin was "goed gereden, ...!"
Re: Kreunende omroep in Nederlandse trein
Stel je hebt iemand met een vrij modern telefoontje, waarop je MP3's op kunt zetten, en af spelen.
En deze persoon weet een kastje van de omroep open te krijgen.
Dan kan deze persoon een MP3 bestand van een kreunende vrouw over de omroep laten horen.
Dit moet gewoon expres zijn gebeurt, want als je wilt omroepen, moet je de knop ingedrukt houden.
En deze persoon weet een kastje van de omroep open te krijgen.
Dan kan deze persoon een MP3 bestand van een kreunende vrouw over de omroep laten horen.
Dit moet gewoon expres zijn gebeurt, want als je wilt omroepen, moet je de knop ingedrukt houden.
Re: Kreunende omroep in Nederlandse trein
Of met je rug tegen de knop gelegen hebbenedje schreef:Dit moet gewoon expres zijn gebeurt, want als je wilt omroepen, moet je de knop ingedrukt houden.



Zal zeker niet de eerste keer zijn dat dit gebeurd............
Pewiam
Re: Kreunende omroep in Nederlandse trein
als jet met uw lichaam die knup ingedrukt kunt houden dan mag je volgens mij uzelf een operatie kado doen. want op dat moment moet uw rug een beetje vervormd zijn om daar in te slagen. Deze knop staat zodanig opgesteld dat je hem enkel kan induwen met je hand niet met een groter lichaamsdeel gelijk je rug of zo.
Re: Kreunende omroep in Nederlandse trein
Nee de knop zit op de hoorn en dan tussen het luister en spreek gedeelte in.
Je moet hem echt oppakken om hem te kunnen gebruiken.
Je moet hem echt oppakken om hem te kunnen gebruiken.
Re: Kreunende omroep in Nederlandse trein
dat is de reden van mijn uitlegedje schreef:Nee de knop zit op de hoorn en dan tussen het luister en spreek gedeelte in.
Je moet hem echt oppakken om hem te kunnen gebruiken.

Re: Kreunende omroep in Nederlandse trein
Mja, dat maakt het geheel er op zich niet bepaald geloofwaardiger op natuurlijk...edje schreef:Nee de knop zit op de hoorn en dan tussen het luister en spreek gedeelte in.
Je moet hem echt oppakken om hem te kunnen gebruiken.
Re: Kreunende omroep in Nederlandse trein
tenzij er een ICMm in de trein meerijdt, die zijn wel weer uitgerust met een knop op de stuurtafel, en daar moet je wel aan denken om hem weer uit te zetten.