Blankenberge Expres
Blankenberge Expres
Weet er iemand of de Blankenberge expres rijdt deze zomer? Zoja met welk materiaal zal dit gedaan worden?
Jongens, toch een beetje op jullie spelling letten, hé! Dt-fouten kunnen echt wel niet, hé!
Het is niet dat het hier op het forum belangrijk is correct te typen, maar zo'n fouten neem je anders mee naar een sollicitatiegesprek en dan kun je je job wel vergeten!
Mvg,
Der Moderator, Xavier
Jongens, toch een beetje op jullie spelling letten, hé! Dt-fouten kunnen echt wel niet, hé!
Het is niet dat het hier op het forum belangrijk is correct te typen, maar zo'n fouten neem je anders mee naar een sollicitatiegesprek en dan kun je je job wel vergeten!
Mvg,
Der Moderator, Xavier
Re: Blankenberge Expres
Dewelke bedoel je dan? Er rijden verscheidene ICT treinen naar Blankenberge. Diegene vanuit de kempen ken ik, maar vanuit de rest van het land zou ik het niet zo direct weten. Ik gok dat er in totaal een zestal ICT's naar Blankenberge zullen rijden.
Er zijn daar trouwens al dienstregelingen van bekend, deze zijn op het forum ergens te vinden.
Er zijn daar trouwens al dienstregelingen van bekend, deze zijn op het forum ergens te vinden.
Ik denk dat hij de Luxemburg-blankenberge express bedoelt, ingelegd door de GAR als ik me niet vergis.
Foei foei! Net twee zware dt-fouten verbeterd!
Mvg
Xavier
Mvg
Xavier
Deze bedoel ik, van de GAR.13'erke schreef:Ik denk dat hij de Luxemburg-blankenberge express bedoeld, ingelegt door de GAR als ik me niet vergis.
Conclusie : onze taal is te moeilijk voor anderstaligen .... en dat willen onze politici maar niet begrijpen.overweg13 schreef:Dag
Vier berichten, vijf spelfouten...

De eerste bewoners van New York "Hollanders" zijn toch ook overgeschakeld van het nederlands naar het engels omdat dit een gemakkelijkere taal was.

Sorry,13'erke schreef:Ik denk dat hij de Luxemburg-blankenberge express bedoelt, ingelegd door de GAR als ik me niet vergis.
Mvg
Xavier
dit was een bericht geschreven tussen de soep en de patatten, normaal lees ik deze altijd eens na

Ah, dus vanaf nu is het toegelaten om zo expliciet spelfouten van anderen te verbeteren op het forum? Dan ga ik me eens lekker uitleven... 

Wat Nieuw-Amsterdam betreft: dat zal wel niet met de moeilijkheidsgraad van de taal te maken gehad hebben, maar wel met overwicht: economisch, demografisch enz.ronny schreef:Conclusie : onze taal is te moeilijk voor anderstaligen .... en dat willen onze politici maar niet begrijpen.overweg13 schreef:Dag
Vier berichten, vijf spelfouten...![]()
De eerste bewoners van New York "Hollanders" zijn toch ook overgeschakeld van het nederlands naar het engels omdat dit een gemakkelijkere taal was.
En je kunt toch moeilijk beweren dat de Nederlandse spelling ingewikkelder is dan de Engelse, de Franse, de Duitse. De spelfouten die ik viseer, zijn fouten tegen eenvoudig toe te passen regels, die trouwens al tientallen jaren niet meer gewijzigd zijn. Ik kan nog enig begrip opbrengen voor iemand die een bepaald woord niet juist kan spellen (dan zoek je de spelling even op), maar niet voor wie werkwoordsvormen verkeerd spelt.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
ter info new york was voordien nieuw Amsterdam en dat hebben de Nederlanders aan de Engelsen gegeven om er Suriname voor in de plaats te krijgen.
terug naar het onderwerp. Die trein van de GAR zal waarschijnlijk wel rijden zoals elk jaar. Meestal is er als trekkracht een loc reeks 3000 voorzien. De sleep van de trein is meestal een bonte samenstelling van verschillende rijtuigen. Hierin zitten meestal wel een aantal i6 en i10 rijtuigen.
terug naar het onderwerp. Die trein van de GAR zal waarschijnlijk wel rijden zoals elk jaar. Meestal is er als trekkracht een loc reeks 3000 voorzien. De sleep van de trein is meestal een bonte samenstelling van verschillende rijtuigen. Hierin zitten meestal wel een aantal i6 en i10 rijtuigen.
Bedankt steven om toch een deftig antwoord te geven die ik vroeg.
Als er dienstregelingen bekend zijn mag je deze mij ook laten weten.
Als er dienstregelingen bekend zijn mag je deze mij ook laten weten.
alles is te vinden op de site van de GAR zelf
http://www.gar.lu/EN_GAR.asp onderaan klikken op Blankenberge express. Ritdagen, uurregeling en prijzen, alles op 1 pagina samen.
http://www.gar.lu/EN_GAR.asp onderaan klikken op Blankenberge express. Ritdagen, uurregeling en prijzen, alles op 1 pagina samen.
-
In order to avoid problems with the censor regarding DT faults , please I will give you the following information:Steven schreef:ter info new york was voordien nieuw Amsterdam en dat hebben de Nederlanders aan de Engelsen gegeven om er Suriname voor in de plaats te krijgen.
The origin of the expression "Yankee" will be found by Jan Kees. Who was a common Dutch Christian name .
Kindest regards
Fine, but your English isn't correct either. Worse, it sounds like translated Dutch.nighttrain schreef:In order to avoid problems with the censor regarding DT faults , please I will give you the following information:Steven schreef:ter info new york was voordien nieuw Amsterdam en dat hebben de Nederlanders aan de Engelsen gegeven om er Suriname voor in de plaats te krijgen.
The origin of the expression "Yankee" will be found by Jan Kees. Who was a common Dutch Christian name .
Kindest regards
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Wat een baggertopic
en dan elders vrolijk een topic over hollanderhaat openen waar die West-Laamse communicatie-methodiek tot "Algemeen Nederlands" bestempeld wordt
Kom jongens, laten we ophouden met die onzin en het gaan hebben over de Blankenberge Expres.

Kom jongens, laten we ophouden met die onzin en het gaan hebben over de Blankenberge Expres.