Parkeren Luik

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
knuffie_nl

Parkeren Luik

Bericht door knuffie_nl »

Hoi,

Binnenkort moet ik voor mijn werkgever naar Luik, vlakbij het station.

Kan iemand mij vertellen of daar een goede parkeergelegenheid is?

Alvast bedankt, Martijn
Wover

Re: Parkeren Luik

Bericht door Wover »

Als het vlakbij het station is, waarom neem je dan niet de trein ;)?

Ik vrees trouwens dat er echt niet veel parkeerplaats is tegenwoordig. Enkel voor het station is een Kiss & Ride (max 30 minuten).

De grote parking van het nieuwe station is nog niet in gebruik, dus ik zou zo meteen geen parkeerplaats weten in de buurt.

Uit welke richting kom je? Want dan zou ik toch aanraden van bv in Visé of Liers of Herstal de trein te nemen ;).
knuffie_nl

Wover schreef:Als het vlakbij het station is, waarom neem je dan niet de trein ;)?
Helaas, met de trein gaat niet lukken.
Wover schreef:Ik vrees trouwens dat er echt niet veel parkeerplaats is tegenwoordig. Enkel voor het station is een Kiss & Ride (max 30 minuten).

De grote parking van het nieuwe station is nog niet in gebruik, dus ik zou zo meteen geen parkeerplaats weten in de buurt.
Jammer
Wover schreef:Uit welke richting kom je? Want dan zou ik toch aanraden van bv in Visé of Liers of Herstal de trein te nemen ;).
Amsterdam
Steven

Bericht door Steven »

amsterdam maastricht, maastricht luik gaat toch wel per trein?
Nils

Bericht door Nils »

Op deze pagina vind je meer info over de parkeergarage Luik Guillemins, op zo'n twee minuten wandelen van het oude station van luik guillemins, neem dus drie minuten van het nieuwe station...
Wover

Bericht door Wover »

Nils schreef:Op deze pagina vind je meer info over de parkeergarage Luik Guillemins, op zo'n twee minuten wandelen van het oude station van luik guillemins, neem dus drie minuten van het nieuwe station...
Vreemd, dat gebouw heb ik precies nog nooit opgemerkt :P.
knuffie_nl

Nils schreef:Op deze pagina vind je meer info over de parkeergarage Luik Guillemins, op zo'n twee minuten wandelen van het oude station van luik guillemins, neem dus drie minuten van het nieuwe station...
Dank u wel!!

Ik heb mijn oude collega ook benaderd die normaal gesproken altijd naar Luik ging, hij parkeerde dus ook in deze garage. Jammer genoeg was dat niet bekend op de zaak

Gr, Martijn
Plaats reactie