Break 319 met opschriften Hugo Claus.
-
Re: Break 319 met opschriften Hugo Claus.
Heb deze dezemiddag ook nog gezien.
Waarom zou dat erop staan?
Een gokje hoor: misschien omdat Claus, een van de grootste schrijvers en denkers die dit land gekend heeft, ons niet lang geleden verlaten heeft?TrainzDr3ver schreef:Heb deze dezemiddag ook nog gezien.
kheb daar zelfs 2 weken geleden van dendermonde naar FBN ingezeten
-
Wist niet dat hij overleden was..MIVB-reiziger schreef:Een gokje hoor: misschien omdat Claus, een van de grootste schrijvers en denkers die dit land gekend heeft, ons niet lang geleden verlaten heeft?TrainzDr3ver schreef:Heb deze dezemiddag ook nog gezien.
ik heb er daarstraks ingezeten tussen Turnhout en ANtwerpen. Heel de kant van stuurpost 1 is al beklad met grafitti.
wa wilde, ne break zonder graffitti = superzeldzaamStijn014 schreef:ik heb er daarstraks ingezeten tussen Turnhout en ANtwerpen. Heel de kant van stuurpost 1 is al beklad met grafitti.
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Ik had de hoop dat ze voor den deze nog een zeker respect zouden hebben, maar dat is teveel gevraagd zeker.
respect, da kenne die gaste nie jong, tenigste wa vo de die telt is ape streken uithalen !Stijn014 schreef:Ik had de hoop dat ze voor den deze nog een zeker respect zouden hebben, maar dat is teveel gevraagd zeker.
greetz 2302
Jippie ik ookStijn014 schreef:ik heb er daarstraks ingezeten tussen Turnhout en ANtwerpen. Heel de kant van stuurpost 1 is al beklad met grafitti.

Dat hebt ge met zon anti-autoritaire opvoeding hé.HLE 2302 schreef:respect, da kenne die gaste nie jong, tenigste wa vo de die telt is ape streken uithalen !Stijn014 schreef:Ik had de hoop dat ze voor den deze nog een zeker respect zouden hebben, maar dat is teveel gevraagd zeker.
greetz 2302
[off topic] Respect voor de regels van de Nederlandse taal is voor sommigen anders ook moeilijk. Ik heb je zin drie keer moeten lezen voor ik er iets uit kon opmaken.HLE 2302 schreef:respect, da kenne die gaste nie jong, tenigste wa vo de die telt is ape streken uithalen !Stijn014 schreef:Ik had de hoop dat ze voor den deze nog een zeker respect zouden hebben, maar dat is teveel gevraagd zeker.
greetz 2302
L'union fait la force.
ik typ nogal dialectisch als ik boos ben ...KB schreef:[off topic] Respect voor de regels van de Nederlandse taal is voor sommigen anders ook moeilijk. Ik heb je zin drie keer moeten lezen voor ik er iets uit kon opmaken.HLE 2302 schreef:respect, da kenne die gaste nie jong, tenigste wa vo de die telt is ape streken uithalen !Stijn014 schreef:Ik had de hoop dat ze voor den deze nog een zeker respect zouden hebben, maar dat is teveel gevraagd zeker.
greetz 2302

das de jeugd hé
greetz 2302
nu terug On topic,
@melle
het licht niet altijd aan de ouders ook hoor ...
sommige worden opgezet door vrienden, vriendinnen enz.
greetz 2302
@melle
het licht niet altijd aan de ouders ook hoor ...
sommige worden opgezet door vrienden, vriendinnen enz.
greetz 2302
De trein is het ideale medium om een boodschap over te brengen aan de hand van opschriften e.d., iedereen kan het zien. Jammer genoeg hangt er net op die break ook al grafitti maar ik weet niet of die opschriften daar het slachtoffer van zijn geworden ...
Wat een mens drijft om iets niet of wel te doen kunnen wij alleen maar naar gissen. Opvoeding zal daar wel voor iets tussen steken zeker?
Wat een mens drijft om iets niet of wel te doen kunnen wij alleen maar naar gissen. Opvoeding zal daar wel voor iets tussen steken zeker?