Fusie DLC crossrail is rond

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
OMC

Re: Fusie DLC crossrail is rond

Bericht door OMC »

Zozo, dan mogen we aannemen dat de class 66 locs met "DLC" opschrift stilaan verleden tijd worden zeker?
ikkemoi

Bericht door ikkemoi »

.
Laatst gewijzigd door ikkemoi op 29 okt 2009, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Michele_c

Bericht door Michele_c »

dan gaan ze misschien weer tb opleiden??
K V B

Bericht door K V B »

ikkemoi schreef:ik veronderstel van wel ja. hoop het toch.
Een class 66 in crossrail kleuren ziet er niet noodzakelijk beter uit. Dan waren de vroegere RM kleuren nog beter.
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
K V B schreef:
ikkemoi schreef:ik veronderstel van wel ja. hoop het toch.
Een class 66 in crossrail kleuren ziet er niet noodzakelijk beter uit. Dan waren de vroegere RM kleuren nog beter.
Dat roos waar een BR 186 met rondbolt is vreselijk....
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
msts.be

Bericht door msts.be »

OMC schreef:Zozo, dan mogen we aannemen dat de class 66 locs met "DLC" opschrift stilaan verleden tijd worden zeker?
Yep. Hoeveel "originele" grijze Class 66 zijn er nog sinds de PB18 in het groen zit ?
K V B schreef:Een class 66 in crossrail kleuren ziet er niet noodzakelijk beter uit. Dan waren de vroegere RM kleuren nog beter.
Al van gedacht veranderd KVB ? Als ik mag kiezen tussen het oud grijs en de nieuwe rode liverij kies ik toch wel de nieuwe kleuren. Je bedoelde vast (toen, in 2008) de liverij nog met de oude strepen zoals op de Re436 zeker ? Alhoewel, ik weet niet wat ik van de "nieuwe" Re436'ers moet zeggen .. :roll: Bij de klazen heb je nog dat contrastvlak en die zwarte onderkant die afsteekt en contrasteert met het rood, terwijl op de 436 alles rood is.
Robin

Bericht door Robin »

92 80 1266 033-0 D-XRAIL ofwel DE 6301 heb ik nog in het grijs gezien op 2/04/2011 te Ekeren
92 80 1266 102-3 D-XRAIL ofwel DE 6307 ook te Ekeren op 16/03/2011
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Marianne

Bericht door Marianne »

De 6309 is ook nog grijs. Gezien vrijdag 12 augustus te Tilburg. Of is dat geen originele grijze? (heeft wel CrossRail logo). Met dank aan het forumlid die me het nummer wist te melden.

Groetjes,
Marianne
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
OMC

Bericht door OMC »

msts.be schreef:
OMC schreef:Zozo, dan mogen we aannemen dat de class 66 locs met "DLC" opschrift stilaan verleden tijd worden zeker?
Yep. Hoeveel "originele" grijze Class 66 zijn er nog sinds de PB18 in het groen zit ?
DE6301, DE6302, DE6306, DE6307, DE6309, DE6606, DE6607 en PB20 (denk ik). Van PB18 weet ik eigenlijk niks of heb ik nog geen foto's van gezien, de PB19 staat momenteel in Bruhl-Vochem in de Ascendos-kleuren te wachten op een inzet, die foto heb ik al gezien.
b-loc
Contacteer:

Bericht door b-loc »

OMC schreef:
msts.be schreef:
DE6301, DE6302, DE6306, DE6307, DE6309, DE6606, DE6607 en PB20 (denk ik). Van PB18 weet ik eigenlijk niks of heb ik nog geen foto's van gezien, de PB19 staat momenteel in Bruhl-Vochem in de Ascendos-kleuren te wachten op een inzet, die foto heb ik al gezien.
De locs in Ascendos-kleuren krijgen die ook de crossrail livrei?
OMC

Bericht door OMC »

Weet ik eigenlijk niet, maar ik vermoed van niet. Zou dubbel spuitwerk zijn uiteindelijk :?
Plaats reactie